1-pierścienie wytarte
2-nieszczelność pod głowicą
3-nie dokręcone śruby na głowicy
4-porysowany rant na cylindrze między głowicą
5-za luźny tłok
6-wytarty cylinder
7-za mało oleju w benzynie
karaluh8, Szymcio Cię już ukarał ale będę miał Cię na oku. Forum jest po to żeby pomagać a nie że się ktoś nie zna, jesteśmy po to tutaj żeby mu pomóc !
(26.12.2014, 21:45 )Patryk1997 napisał(a): karaluh8, Szymcio Cię już ukarał ale będę miał Cię na oku. Forum jest po to żeby pomagać a nie że się ktoś nie zna, jesteśmy po to tutaj żeby mu pomóc !
Hehe
Tego jest dziesiątki w internecie, zamiast pisać nowy temat po raz setny, poszukał by. A szybciej było by gdyby użył mózgu i pomyślał dlaczego nie ma kompresji... Ja rozumiem, gdyby pisał z silnikiem 4T, ale tu jest jak dla mnie za prosty silnik żeby tworzyć bezsensowne tematy, bo szkoda mu pomyśleć..