• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Forum o Simsonach Dyskusje v
« Wstecz 1 … 29 30 31 32 33 … 216 Dalej »
BVF - ZT czy DPR

 
  • 0 głosów - średnia: 0
BVF - ZT czy DPR
Simsonmaniacc
Offline

Stały bywalec

Postów: 129
Pojazd: Simson S60
Skąd: Podkarpacie
Dołączył: 20-12-2014
Reputacja: 0
#1
05.08.2018, 13:39 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 13:40 przez Simsonmaniacc.)
Witajcie chcę kupić nowy gaźnik 16n1-11, jak w tytule który będzie lepszy? Czy jeszcze jakiegoś innego producenta może ten gaźnik.
Simson3k
Offline

Stały bywalec

Postów: 161
Pojazd: Simson S51
Skąd: Ciechanów
Dołączył: 19-03-2018
Reputacja: 1
#2
05.08.2018, 14:20
Bierz DPR.
Paul S.
Offline

Zaawansowany

Postów: 474
Pojazd: s51 x3 & MZ TS
Skąd: München/Januszkowice
Dołączył: 13-01-2017
Reputacja: 12
#3
05.08.2018, 15:57 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 15:59 przez Paul S..)
DPR i ZT niczym się od siebie nie różnią. DPR za to jest w przystępniejszej cenie.
Simsonmaniacc
Offline

Stały bywalec

Postów: 129
Pojazd: Simson S60
Skąd: Podkarpacie
Dołączył: 20-12-2014
Reputacja: 0
#4
05.08.2018, 17:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 17:34 przez Simsonmaniacc.)
W jakich rozmiarach DPR są dostępne bo ja do silnika Simsona 60/2 potrzebuję czyli 16n1-11 tz. 16mm, będzie dobry? Te gaźniki są już może w jakiś sposób regulowane na jakimś stanowisku - skład mieszanki, poziom paliwa pływakiem? Bo z tego co sie orientuję te nowe gaźniki 16n3 sa regulowane i na śrubce od skladu mieszanki jest fabrycznie zamocowana plomba dobrze pisze jak coś poprawcie..
HoeronixHD
Offline

Moderator
Moderator
Postów: 1,870
Pojazd: S51 S70 E38
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 26-06-2016
Reputacja: 27
#5
05.08.2018, 19:58
Jak kupowałem 16n1-11 od mza to był idealnie wyregulowany, ale poziom paliwa w komorze zawsze warto sprawdzić
Simsonmaniacc
Offline

Stały bywalec

Postów: 129
Pojazd: Simson S60
Skąd: Podkarpacie
Dołączył: 20-12-2014
Reputacja: 0
#6
05.08.2018, 21:23
Rozumiem w opisie na JM ponoć te gaźniki DPR pisze że są sprawdzane na stanowisku badawczym, ale co poprzez te slowa można rozumieć to nie wiem Smile
Chętnie poczytam jeszcze jakies opinie
Paul S.
Offline

Zaawansowany

Postów: 474
Pojazd: s51 x3 & MZ TS
Skąd: München/Januszkowice
Dołączył: 13-01-2017
Reputacja: 12
#7
05.08.2018, 23:48
Zadzwoń do Jack Motors i zapytaj. Wszystko ci wytłumaczą- gaźniki są importowane z DE ( prawdopodobnie) podczas transportu narażone na wibracje. U kuriera nie wspomnę.. warto sprawdzić ustawienie pływaka..
jaroslaw97
Offline

PRO

Postów: 1,813
Pojazd: Simson S51 Elekt
Skąd: Puck
Dołączył: 28-01-2015
Reputacja: 49
#8
09.08.2018, 19:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.08.2018, 19:33 przez jaroslaw97.)
(05.08.2018, 21:23 )Simsonmaniacc napisał(a): Rozumiem w opisie na JM ponoć te gaźniki DPR pisze że są sprawdzane na stanowisku badawczym, ale co poprzez te slowa można rozumieć to nie wiem Smile
Chętnie poczytam jeszcze jakies opinie

To jest ściema.Mam BVF 19 i 16 i oby dwa wymagały ustawienia poziomu paliwa

JA bym brał MZA - mam 16 i 19 i naklepane po kilka tys. km bez dotykania.Codziennie robię 70km
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa