05.08.2018, 13:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 13:40 przez Simsonmaniacc.)
Witajcie chcę kupić nowy gaźnik 16n1-11, jak w tytule który będzie lepszy? Czy jeszcze jakiegoś innego producenta może ten gaźnik.
05.08.2018, 13:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 13:40 przez Simsonmaniacc.)
Witajcie chcę kupić nowy gaźnik 16n1-11, jak w tytule który będzie lepszy? Czy jeszcze jakiegoś innego producenta może ten gaźnik.
05.08.2018, 14:20
Bierz DPR.
05.08.2018, 17:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 17:34 przez Simsonmaniacc.)
W jakich rozmiarach DPR są dostępne bo ja do silnika Simsona 60/2 potrzebuję czyli 16n1-11 tz. 16mm, będzie dobry? Te gaźniki są już może w jakiś sposób regulowane na jakimś stanowisku - skład mieszanki, poziom paliwa pływakiem? Bo z tego co sie orientuję te nowe gaźniki 16n3 sa regulowane i na śrubce od skladu mieszanki jest fabrycznie zamocowana plomba dobrze pisze jak coś poprawcie..
05.08.2018, 19:58
Jak kupowałem 16n1-11 od mza to był idealnie wyregulowany, ale poziom paliwa w komorze zawsze warto sprawdzić
05.08.2018, 21:23
Rozumiem w opisie na JM ponoć te gaźniki DPR pisze że są sprawdzane na stanowisku badawczym, ale co poprzez te slowa można rozumieć to nie wiem
![]() Chętnie poczytam jeszcze jakies opinie
05.08.2018, 23:48
Zadzwoń do Jack Motors i zapytaj. Wszystko ci wytłumaczą- gaźniki są importowane z DE ( prawdopodobnie) podczas transportu narażone na wibracje. U kuriera nie wspomnę.. warto sprawdzić ustawienie pływaka..
09.08.2018, 19:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.08.2018, 19:33 przez jaroslaw97.)
(05.08.2018, 21:23 )Simsonmaniacc napisał(a): Rozumiem w opisie na JM ponoć te gaźniki DPR pisze że są sprawdzane na stanowisku badawczym, ale co poprzez te slowa można rozumieć to nie wiem To jest ściema.Mam BVF 19 i 16 i oby dwa wymagały ustawienia poziomu paliwa JA bym brał MZA - mam 16 i 19 i naklepane po kilka tys. km bez dotykania.Codziennie robię 70km |