24.07.2020, 18:13
przez 2 miesiące już 4 razy zatarłem silnik.
Pierwszy raz wysypały się igiełki z wału.
Drugi raz zatarłem cylinder(60/4/3) i tłok ZT-Tuning przejechałem 320km docierając go po tym czasie na dystansie 400m podczas sprawdzania v-max zatarł się tłok. Założony tłumik Platek sport gaźnik amal 21
Trzeci raz .Zaczołem stosować olej Motul 510 w stosunku 1:30 Ten sam cylinder i ten sam tłok po obróbce przez specjalistę zatarł się po przejechaniu 250km przy prędkości 75km/h.Przed zatarciem Utrzymywałem stałą prędkość 70-80 km/h
Czwarty raz. Założyłem oryginalny cylinder i oryginalny tłok które miały przejechane około 6 tys km. Póki nie ustawiłem zapłonu poprawnie to simson jechał 65-70km/h i z taką prędkością przejechałem 100km. Nic mu nie było. Gaźnik ustawienia fabryczne iglica najwyżej podniesiona.
Po ustawieniu zapłonu jechał 70-75km/h. Wczoraj wracałem w nocy od znajomych było zimno 10-12C najpierw jechałem 4km z v-max 75km/h następnie zwolniłem do 60-65km/h i tak przejechałem 6km.
Tłok znów się zatarł.
O CO KURŁA CHODZI
??
Dlaczego ciągle zacierają mi się tłoki?
Łatwo jest do simsona sr 50 zamontować silnik MINARELLI am6?
Bo już siły nie mam do tego silnika.[/b]
Pierwszy raz wysypały się igiełki z wału.
Drugi raz zatarłem cylinder(60/4/3) i tłok ZT-Tuning przejechałem 320km docierając go po tym czasie na dystansie 400m podczas sprawdzania v-max zatarł się tłok. Założony tłumik Platek sport gaźnik amal 21
Trzeci raz .Zaczołem stosować olej Motul 510 w stosunku 1:30 Ten sam cylinder i ten sam tłok po obróbce przez specjalistę zatarł się po przejechaniu 250km przy prędkości 75km/h.Przed zatarciem Utrzymywałem stałą prędkość 70-80 km/h
Czwarty raz. Założyłem oryginalny cylinder i oryginalny tłok które miały przejechane około 6 tys km. Póki nie ustawiłem zapłonu poprawnie to simson jechał 65-70km/h i z taką prędkością przejechałem 100km. Nic mu nie było. Gaźnik ustawienia fabryczne iglica najwyżej podniesiona.
Po ustawieniu zapłonu jechał 70-75km/h. Wczoraj wracałem w nocy od znajomych było zimno 10-12C najpierw jechałem 4km z v-max 75km/h następnie zwolniłem do 60-65km/h i tak przejechałem 6km.
Tłok znów się zatarł.
O CO KURŁA CHODZI

Dlaczego ciągle zacierają mi się tłoki?
Łatwo jest do simsona sr 50 zamontować silnik MINARELLI am6?
Bo już siły nie mam do tego silnika.[/b]