02.04.2025, 11:49
Witam Pany,
Sprawa jest taka mam cylek DDR s51 i chce go założyć do simka.
Silnik po remoncie, ale cylek obecnie założony jest jakiś chinol jakiś 60cc.
Chce założyć tego DDRa jest nominalny jeszcze i tutaj kwestia nie chce robić szlifu (gładź idealna) ale chce oddać go na JM na powiedzmy "tuuning" "porting" jeśli można tak wgl powiedzieć.
Słyszałem że cylki 50cc które były robione dla MS50 miały chyba 5KM a to dalej zwykłe 50/2 (też chce zostawić 50/2)
No i żeby była jednak ta charakterystyka oryginału żeby nie trzeba było dawać pół manetki żeby ruszył z miejsca.
Wydech org seria, skrócone kolanko na maxa.
Gaźnik 16N1-11 dysza główna 72. Filtr powietrza Zapłon póki co 6V elektronik z czasem będzie ducati energia lub VAPE.
Kilku forumowiczów bawiło się w tuuningi więc reasumując, chciałbym dopytać ile można mniej więcej realnie podnieść tej mocy z tego skromnego 50/2 by było mu trochę lżej, ale by charakterystyka nie różniła się znacząco od oryginału.
Plus jaki tłok do niego dobrać? Taki żeby pasował bez specjalnych przeróbek (Barikit? ZT?) Bo niestety nie mam tłoka oryginalnego.
Chcę żeby to został oryginał do niedzielnych przejażdżek, ale z ciut większą mocą
Zapraszam do małej dyskusji na ten temat i cennych rad
Sprawa jest taka mam cylek DDR s51 i chce go założyć do simka.
Silnik po remoncie, ale cylek obecnie założony jest jakiś chinol jakiś 60cc.
Chce założyć tego DDRa jest nominalny jeszcze i tutaj kwestia nie chce robić szlifu (gładź idealna) ale chce oddać go na JM na powiedzmy "tuuning" "porting" jeśli można tak wgl powiedzieć.
Słyszałem że cylki 50cc które były robione dla MS50 miały chyba 5KM a to dalej zwykłe 50/2 (też chce zostawić 50/2)
No i żeby była jednak ta charakterystyka oryginału żeby nie trzeba było dawać pół manetki żeby ruszył z miejsca.
Wydech org seria, skrócone kolanko na maxa.
Gaźnik 16N1-11 dysza główna 72. Filtr powietrza Zapłon póki co 6V elektronik z czasem będzie ducati energia lub VAPE.
Kilku forumowiczów bawiło się w tuuningi więc reasumując, chciałbym dopytać ile można mniej więcej realnie podnieść tej mocy z tego skromnego 50/2 by było mu trochę lżej, ale by charakterystyka nie różniła się znacząco od oryginału.
Plus jaki tłok do niego dobrać? Taki żeby pasował bez specjalnych przeróbek (Barikit? ZT?) Bo niestety nie mam tłoka oryginalnego.
Chcę żeby to został oryginał do niedzielnych przejażdżek, ale z ciut większą mocą

Zapraszam do małej dyskusji na ten temat i cennych rad

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
