Witam.
Obecnie w moim Simsonie (s51 1982r, zapłon platyny, instalacja pół na pół, gaźnik 16n3-4) siedzi nieprzerabiany cylinder o poj. 60ccm (prawdopodobnie Almot) z założoną przez poprzedniego właściciela głowicą od 70ccm (wiem, że troszkę się to nie godzi).
Problemem jest to, że jeszcze pełnoletni nie jestem i korzystam z Sima na kat. AM. Jak większość z Was pewnie wie w przypadku jakiejś stłuczki jeśli rzeczoznawca wyczaił by
zmienioną pojemność ubezpieczyciel mógłby nie wypłacić ubezpieczenia. Więc wpadłem na pomysł przeróbki z 60/2 na cylinder 50/4/2 lub podobny. Głównym pytaniem jest dostępność cylindra (dostępność przeróbek), spalanie, osiągi, gaźnik i wydech pasujące do tego steupu.
Z góry dzięki za pomoc.
Dodam jeszcze, że są to tylko spekulacje ponieważ Simson ma problemy (poruszone w innym dziale).
Obecnie w moim Simsonie (s51 1982r, zapłon platyny, instalacja pół na pół, gaźnik 16n3-4) siedzi nieprzerabiany cylinder o poj. 60ccm (prawdopodobnie Almot) z założoną przez poprzedniego właściciela głowicą od 70ccm (wiem, że troszkę się to nie godzi).
Problemem jest to, że jeszcze pełnoletni nie jestem i korzystam z Sima na kat. AM. Jak większość z Was pewnie wie w przypadku jakiejś stłuczki jeśli rzeczoznawca wyczaił by
zmienioną pojemność ubezpieczyciel mógłby nie wypłacić ubezpieczenia. Więc wpadłem na pomysł przeróbki z 60/2 na cylinder 50/4/2 lub podobny. Głównym pytaniem jest dostępność cylindra (dostępność przeróbek), spalanie, osiągi, gaźnik i wydech pasujące do tego steupu.
Z góry dzięki za pomoc.
Dodam jeszcze, że są to tylko spekulacje ponieważ Simson ma problemy (poruszone w innym dziale).