29.07.2015, 00:15
Cześć czym będzie się różnił cylidner z 4 kanałami płuczącymi od 5 lub tych standardowych 2 ?
Głównie zastanawiam się nad 4 i 5
Głównie zastanawiam się nad 4 i 5
29.07.2015, 00:15
Cześć czym będzie się różnił cylidner z 4 kanałami płuczącymi od 5 lub tych standardowych 2 ?
Głównie zastanawiam się nad 4 i 5
29.07.2015, 00:34
Będzie bardzo duża różnica, szczególnie odczujesz to podczas pierwszej jazdy
![]()
29.07.2015, 13:47
A spalanie dużo też wzrośnie z tego 4 na 5 ? Bo akurat mógłbym go też przerobić na 70 ale dużo jeżdżę (dziennie jakieś 20-30km, w weekendy po 50) i trochę przeraża mnie to 4,5l (w przybliżeniu +/-)
29.07.2015, 14:59
Jakieś 60/4 na pewno będzie paliło więcej niż 70/2
29.07.2015, 15:27
70/2 3,5-5l u mnie :v Tzn jak jeżdżę normalnie to 3.5
29.07.2015, 17:48
A jak z mocą ? 60/4 będzie mocniejsze od 70/2 ?
29.07.2015, 18:12
70/2 będzie elastyczniejsze, ogółem mocniejsze
29.07.2015, 21:25
No to bez sensu jest robić 60/4 jak już te 70/2 będzie mocniejsze i mniej palił :O
29.07.2015, 21:49
Dokładnie, ale weź pod uwagę to że do 70ccm trzeba kartery roztaczać i wał zmienić
![]()
29.07.2015, 22:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2015, 23:18 przez rezonator.600.)
Kejti tylko że potem ma dużo lepsze możliwości jak mocy braknie to może zrobić nawet 77/4/3 ja nie polecam 60 jak robić to 70 -80 takie sety są dużo lepsze bo można zrobić fajnego turystyka który 75 przelotowo powinien wycisnąć a taka 60/4 tyle mniej więcej leci v-max :d.
83/5/3m
29.07.2015, 22:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2015, 22:30 przez Constrictor.)
75 jadę na serii więc śmiechu byłoby jakbym przerobił na 60 i tyle samo by poleciał. Czyli jednak opłacało się zapytać na forum no to, to znów zmienia moje plany :O A miałem już uzbierany koszyk na jackmotors z częściami na 60
Tylko teraz mam problem, że właśnie na początku lipca kupiłem nowy seryjny wał i ma przejechane tylko 1000km i nie wie co z nim zrobić jakbym wymienił na taki pod 70 :/
29.07.2015, 22:59
Wątpię żeby na serii leciał 75, ale mniejsza o to, jak załozysz 60/4 na pewno bd szybszy i mocniejszy. Kolega wcześniej dobrze Ci mówi, szkoda bawić się w 60ccm, ja to niedawno zrozumiałem, szkoda tylko że tak późno
![]()
30.07.2015, 22:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2017, 17:30 przez Enduro.s70.)
Też wątpię w 75 na 50ccm ,ale nie o to chodzi.Różnicę napewno poczujesz ,a decyzja należy do Ciebie Wiadomo że czym więcej kanałów tym więcej będzie palił ,ale coś za coś.Co co 70ccm to musiałbyś rozwiercać kartery,wymienić kosz,cylinder,głowicę,wał, zębatkę(choć zależy jaką masz) i zmienić regulację zapłonu
30.07.2015, 23:04
Kosza nie trzeba zmieniać
![]() ![]()
85/5/1/2m by resonanse garage
wossner dellorto phbg 28 LFK 4b
30.07.2015, 23:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2017, 17:41 przez Enduro.s70.)
cięcie kosztów
![]() |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Przeróbka z 50cc na 60cc | 69dajman96 | 1 | 263 |
12.07.2024, 08:49 Ostatni post: twojstara1 |
|
Więcej kanałów | Boguś | 4 | 2,218 |
27.12.2017, 15:33 Ostatni post: Boguś |
|
Wiercenie kanałow | Boguś | 3 | 2,034 |
14.11.2017, 08:17 Ostatni post: jaro5 |
|
Rodzaje kanałów płuczących [które lepsze?] | Igla99 | 7 | 3,992 |
09.11.2014, 23:01 Ostatni post: Patryk1997 |
|
Cylinder 60cc | Sebson | 6 | 4,069 |
27.01.2012, 18:13 Ostatni post: pypu140 |