17.07.2017, 14:47
Witam. Planuję w swoim Simsonku S51 założyć zwykły cylinderek 80ccm. Obecnie śmigam na almotowskim 60/2. Simsonek służy mi obecnie głównie do turystyki i wycieczek więc brakuje troszkę mocy na tym zestawie, z drugiej strony ważę 100kg więc trzeba coś mocniejszego założyć. Mam skrzynię 4B.
Mam kilka pytań w związku z remontem i zmianami.
1. Czy platynki 12V dadzą radę na 80ccm ? Zapłon jak ustawić 1.4 przed GMP ? Czy raczej 1.2 przed GMP ?
2. Mam obecnie gaźnik Bing 17 pod 70ccm z dyszą 70 wersja 17/15/1101 - czy nada się do 80ccm ? Dyszę można bez problemu dokupić 75 lub 80 ale chodzi mi bardziej o gardziel i dolot czy nie będą za małe pod taki zestaw
3. Jaka zębatka zdawcza będzie odpowiednia. Nie zależy mi na prędkości . 16z czy może 17z ?
4. Wydech na pewno będzie FI32. Jednak zastanawiam się czy brać bez bulwy czy z bulwą ?
Mam kilka pytań w związku z remontem i zmianami.
1. Czy platynki 12V dadzą radę na 80ccm ? Zapłon jak ustawić 1.4 przed GMP ? Czy raczej 1.2 przed GMP ?
2. Mam obecnie gaźnik Bing 17 pod 70ccm z dyszą 70 wersja 17/15/1101 - czy nada się do 80ccm ? Dyszę można bez problemu dokupić 75 lub 80 ale chodzi mi bardziej o gardziel i dolot czy nie będą za małe pod taki zestaw
3. Jaka zębatka zdawcza będzie odpowiednia. Nie zależy mi na prędkości . 16z czy może 17z ?
4. Wydech na pewno będzie FI32. Jednak zastanawiam się czy brać bez bulwy czy z bulwą ?