• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Forum o Simsonach Dyskusje v
« Wstecz 1 … 106 107 108 109 110 … 216 Dalej »
Cylinder 80/4

 
  • 0 głosów - średnia: 0
Cylinder 80/4
Simeksr50
Offline

Stały bywalec

Liczba postów: 115
Pojazd: Simson Sr 50
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 10-11-2013
Reputacja: 3
#1
03.02.2015, 21:17
Siemka. Moglibyście mi powiedzieć ile by kosztowała przeróbka cylindra z 70/4/3 na 80/2 80/4 83/4 ? Wiem że niby nie trzeba karterów bardziej rozwiercać ale czy nie trzeba nadspawywać Smile ?
JarosPL
Offline

PRO

Liczba postów: 1,235
Pojazd: Simson S51 B2-4
Skąd: Lublin
Dołączył: 19-03-2014
Reputacja: 28
#2
03.02.2015, 21:28
Ale to wiesz o tym, że bez tulejowania nie da się tego zrobić bo z 70 wychodzi 77 maks?


BikePics
Simeksr50
Offline

Stały bywalec

Liczba postów: 115
Pojazd: Simson Sr 50
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 10-11-2013
Reputacja: 3
#3
03.02.2015, 21:34
No wiem dlatego pytam się ile by mniej więcej kosztowało Smile
JarosPL
Offline

PRO

Liczba postów: 1,235
Pojazd: Simson S51 B2-4
Skąd: Lublin
Dołączył: 19-03-2014
Reputacja: 28
#4
03.02.2015, 21:53
Taniej wyjdzie kupić cylinder 80


BikePics
rezonator.600
Offline

PRO

Liczba postów: 893
Pojazd: Simson 60/4/3
Skąd: Czarnobyl
Dołączył: 22-04-2014
Reputacja: 12
#5
03.02.2015, 22:54
Taniej może i tak wyjdzie kupić 80 tke ale na pewno większe możliwości są jak dajesz nowa tuleje bo wtedyj można zastosować dzielone ssące jak i wydechowe.
83/5/3m
JarosPL
Offline

PRO

Liczba postów: 1,235
Pojazd: Simson S51 B2-4
Skąd: Lublin
Dołączył: 19-03-2014
Reputacja: 28
#6
03.02.2015, 23:13
No tak zgadza się, jak ktoś liczy się większymi kosztami to można tak robić, ale w pytaniu było o 80/4 wiec do tego taniej wyjdzie kupić 80.


BikePics
maneq
Offline

Zaawansowany

Liczba postów: 309
Pojazd: Suzuki GS500E
Skąd: Wodzisław Śląski
Dołączył: 24-10-2014
Reputacja: 3
#7
04.02.2015, 09:29
Czemu? Gadałem ostatnio z Krzychem i może nawet taniej wyjdzie Wink Ożebrowanie jakoś za 30 zł kupisz, tuleja ok 150 zł, samo tulejowanie chyba też setka no i kanały w zależności ile kto chce. Dajmy na to, że mamy 350 za gotowy cyl + tłok ok 200 zł + głowica ok 50 zł.
Na gotowo mamy 600 zł, za idealny cyl pod siebie Biggrin

Bym się kapnął wcześniej to mam teraz 83/4/2, a nie 83/4 Szczerbol
JarosPL
Offline

PRO

Liczba postów: 1,235
Pojazd: Simson S51 B2-4
Skąd: Lublin
Dołączył: 19-03-2014
Reputacja: 28
#8
04.02.2015, 11:11
No to w takim razie można próbować. Kiedyś pamiętam, że to dużo więcej kosztowało Smile


BikePics
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa