20.01.2020, 15:09
Nazwa: CYLINDER SIMSON S70 ALMOT + TŁOK MZA
Producent: MZA i almot
Cena: 199zł bez rabatu
Link do części: https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=21
Gdzie kupiono: jackmotors.pl
Opinia: 8/10 tłok jednak nie jest jakiejś super jakości,lecz jak na swoją cenę jest całkiem całkiem.Po przebiegu 5 tyś km odzywają się pierścienie.Jeśli zestaw dobrze dotrzemy i nie będziemy bez sensu pałować przelata bez problemu 15tyś km (Sam tyle na nim zrobiłem bez szlifu).Cylinder w moim przypadku nie posiadał wad odlewniczych,jedyne na co zawsze przy nim zwracać uwagę to gwint na kolanku,gdyż ma tendencję do zrywania się a poza tym jakościowo do cylindra nie ma o co się przyczepić.Jako tani set na początek zabawy w tuning lub do przelatania sezonu zanim się uzbiera na coś mocniejszego serdecznie polecam.Co jest oczywiste pod cylinder należy rozwiercić kartery,lecz nie trzeba ich nadspawywać.
Producent: MZA i almot
Cena: 199zł bez rabatu
Link do części: https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=21
Gdzie kupiono: jackmotors.pl
Opinia: 8/10 tłok jednak nie jest jakiejś super jakości,lecz jak na swoją cenę jest całkiem całkiem.Po przebiegu 5 tyś km odzywają się pierścienie.Jeśli zestaw dobrze dotrzemy i nie będziemy bez sensu pałować przelata bez problemu 15tyś km (Sam tyle na nim zrobiłem bez szlifu).Cylinder w moim przypadku nie posiadał wad odlewniczych,jedyne na co zawsze przy nim zwracać uwagę to gwint na kolanku,gdyż ma tendencję do zrywania się a poza tym jakościowo do cylindra nie ma o co się przyczepić.Jako tani set na początek zabawy w tuning lub do przelatania sezonu zanim się uzbiera na coś mocniejszego serdecznie polecam.Co jest oczywiste pod cylinder należy rozwiercić kartery,lecz nie trzeba ich nadspawywać.