• Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Zagłosuj na Simsona Sezonu 2023! Kliknij tutaj

Simsony.info

Forum Simsony.info Forum o Simsonach Modyfikacje mechaniczne v
« Wstecz 1 … 37 38 39 40 41 … 58 Dalej »
CYLINDER SIMSON 60/5/3 ALMOT + TŁOK MZA 1P

CYLINDER SIMSON 60/5/3 ALMOT + TŁOK MZA 1P
rezonator.600
Offline

Weteran

Postów: 893
Pojazd: Simson 60/4/3
Skąd: Czarnobyl
Dołączył: 22-04-2014
Reputacja: 12
#1
28.04.2014, 09:22
Witam myślę założyć ten cylinder http://www.jackmotors.pl/cylinder-simson...d-779.html jak myślicie będzie dobry i tak jaki do tego gaźnik i jaki spawak właśnie nie wiem na ile jest strojony ten cylinder.
I ile by mi to jechało na v-max. I ile tak spali.


zeflo
Offline

Mentor

Postów: 1,509
Pojazd: S51N & S51B
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 17-03-2014
Reputacja: 38
#2
28.04.2014, 11:36
Spawak zamów u jakiegoś majstra , z cylindrem zrobiłbym zresztą tak samo. Co do tłoków Mza , nie są raczej polecane do "wysilonych" zestawów. Zainwestował bym osobiście w coś lepszego.


Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

maslascher
Offline

Wtajemniczony

Postów: 32
Pojazd: Simson S51
Skąd: Kraków
Dołączył: 18-01-2014
Reputacja: 0
#3
28.04.2014, 11:45
Ile spali? Spali ile wlejesz. V-max zależy od przełożeń, strojenia, kosza.


#s51Gt#
Offline

Średnio Zaawansowany

Postów: 213
Pojazd: Wsk,Simson
Skąd: Orlen
Dołączył: 03-08-2012
Reputacja: 5
#4
28.04.2014, 19:14
Szczerze 5 kanał zasilany z tłoka to nieopłacalna moc względem spalania ... tylko szpan przy pisaniu seta .
Mocniejszy jest tylko w rezonansie i to jakoś niewiele bardziej w porównaniu do 60/4/3.
Jak bd 90 latał to bd dobrze Smile


rezonator.600
Offline

Weteran

Postów: 893
Pojazd: Simson 60/4/3
Skąd: Czarnobyl
Dołączył: 22-04-2014
Reputacja: 12
#5
28.04.2014, 19:15 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.04.2014, 19:17 przez rezonator.600.)
zeflo Czyli w co? Odrazu mówię że tylko 60tki mi się podobają a niektórzy znów twierdzą że toczone są bardzo dobre widze że jak sam se nie kupie i nie zobacze to sie nie dowiem.

a51Gt tylko jacek niema cylindra 60 4/3 1p ale może jak bym mogadał by coś wykombinował.
Wszyscy niby mówią żę toczone mz są bardzo dobre na nich nie zatrze.


simson maniak
Offline

Stały bywalec

Postów: 55
Pojazd: Simson S51
Skąd: Runowo
Dołączył: 20-03-2014
Reputacja: 2
#6
28.04.2014, 19:37
#s51Gt# trochę się z tobą nie zgodzę będzie śmigał powyżej 90km-h Sleepy


Moc Jest Bogiem , Prędkość Nałogiem , Jazda Zabawą , Simson Podstawą ! !

JEŚLI POMOGŁEM DAJ PLUSA
DO REPUTACJI
POMAGAM TAKŻE PRZY ELEKTRYCE
PYTANIA NA PW
piwo



Pioneer0
Offline

Wtajemniczony

Postów: 37
Pojazd: S51
Skąd: Rzeszów
Dołączył: 04-02-2014
Reputacja: 0
#7
29.04.2014, 12:10
Przy dobrej regulacjii, oraz spawaku swoje 95-100km-h powinien osiągnąć (i napewno nie więcej). Ja bym się bał tylko, że tłoczek mza lubi spuchnąć, bo były takie przypadki, i dlatego wziąłbym tutaj toczony, a najlepiej zainwestował w Meteora czy Vertexa i podciął cylex od dołu. Taka moja rada.


Project 77/4

TEMAT NA FORUM !. KLIK.

https://www.facebook.com/pages/Simson-S5...e=bookmark
aezakmi51
Offline

Doświadczony

Postów: 116
Pojazd: simson sr50 60/4
Skąd: Dębica
Dołączył: 09-06-2012
Reputacja: 5
#8
04.05.2014, 20:14
co do cylindra ten kanał zasilany z tłoka to nie opłacalne przynajmniej 80% takiego jest zdania dlatego że mało odczuwalnie widać popraweHuh jedynie rezonas zwiększy troszke. a co do spalania to żre jak smok z 5l bez problemu na pałowaniu ci wezmie. ja swoim 60/4/3 spale 4l a z 10k nie schodzi. jak chcesz
Boost port to tylko na membranie i masz przynajmniej plusy Wink mocny dół i troszke zmniejsza spalanie co do tłoka to tylko 1p Mza sie tutaj nadaje lub inny 1p dlatego ze w 2p nie zrobisz otworu w tłoku który zasila ten piąty kanał, co do gażnika to 21 jest dobry lub innej tam firmy, spawak to już od majstra zależy Tongue co do osiągów nikt tego nie przewidzi ale dobrze wyregulowane takie sety z dobrym osprzętem wyciągaja te +/-100 i na lipnym zapłonie też się nie nacieszysz przynajmniej DE bo orginalne to szlak trafi i nity puszcza jeszcze szkody będą mi 2 rozwaliło.


Cylinder 60/4/3 by kaalli
tłok: mza 1
gażnik: Amal 21 dysza 75 Smile
tłumnik: spawak 9500 rpm
zębatka: 14z
zapłon: DE
v-max 100 +/-km/h

Pomogłem daj + Smile
rezonator.600
Offline

Weteran

Postów: 893
Pojazd: Simson 60/4/3
Skąd: Czarnobyl
Dołączył: 22-04-2014
Reputacja: 12
#9
04.05.2014, 20:41
aezakmi51 To co polecasz a 60/4/3 by był lepszy tłok Mza 1p czy może meteor 2p chodzi mi o wytrzymałość żeby na nim kilka lat pośmigać gażnik myślę dać amala ale według mnie 21 to za duży do 60tki raczej bym kupił 18 lub 19 i jakiś spawaczek.


maslascher
Offline

Wtajemniczony

Postów: 32
Pojazd: Simson S51
Skąd: Kraków
Dołączył: 18-01-2014
Reputacja: 0
#10
05.05.2014, 11:01
Pierwsze co to radziłbym zrobić porządny remont silnikowi a potem brać się za takie sety. Bo bez tego to miesiąca nie przelata. Wał jeśli będziesz brał to bez wypełniaczy (lubią wypadać). Składaj wszystko na markowych częściach, potem możemy mówić o tunningu.


rezonator.600
Offline

Weteran

Postów: 893
Pojazd: Simson 60/4/3
Skąd: Czarnobyl
Dołączył: 22-04-2014
Reputacja: 12
#11
05.05.2014, 15:26
maslascher ale co mam robić w silnkiku jak mi chodzi teraz super podobno przy 60 tkach wał orginał wystarcza.
Myślę żę powinno wytrzymać wszystko na orginale zmienił bym tylko cylinder i gażnik a potem spawaka.
A co do wału jak bym miał kupować to jaki najlepszy pod 60tkę.


Patryk1997
Offline

Mentor

Postów: 1,480
Pojazd: Simson sr50
Skąd: Strzemieszyce
Dołączył: 09-10-2011
Reputacja: 80
#12
05.05.2014, 16:00
Najlepszy wał pod 60-tkę do zwykły wał s50 z wypełniaczami czerwonymi Smile


Regulamin forum
Simsony.info na Facebook


maslascher
Offline

Wtajemniczony

Postów: 32
Pojazd: Simson S51
Skąd: Kraków
Dołączył: 18-01-2014
Reputacja: 0
#13
05.05.2014, 16:09
@dudik Jeśli nie ma żadnych luzów (podkreślam żadnych) w silniku to jak najbardziej możesz tunningować silnik.
@Patryk1997 Może i silnik lepiej łazi ale te badziewne wypełniacze niestety lubią wypadać a wtedy jest nie tak już super. W moim odczuciu chcesz wypełniacze-kup am6.


rezonator.600
Offline

Weteran

Postów: 893
Pojazd: Simson 60/4/3
Skąd: Czarnobyl
Dołączył: 22-04-2014
Reputacja: 12
#14
05.05.2014, 17:50
Aha to jak tak to sie jutro zobaczy czy są luzy na wale jak nie ma to do jacka napisze i kupie cylinder 60 4/3 http://www.jackmotors.pl/cylinder-simson...id-78.html i jest do wybrania 4 tłoki i który najlepszy a jak wszystkie nie są za dobre to pisałęm do jacka i pisał że mi meteora by załatwił.


aezakmi51
Offline

Doświadczony

Postów: 116
Pojazd: simson sr50 60/4
Skąd: Dębica
Dołączył: 09-06-2012
Reputacja: 5
#15
05.05.2014, 19:39
heh żeby pare lat na tym smigac to na samym cylku się nie skończyHuh. do takiego seta trzeba dobry osprzęt przede wszystkimTongue co do silnika to jak masz stary wał co już troche przeżył to strach wsadzac taki cylinder z osprzętem. musisz łożyska po wymieniać w silniku na jakieś dobre SKF lub FAG , KOYO dlatego że to bedzie kreciło dośc ładnie obrotami i obciążenie będzie co do wału najlepszy jest z wypełniaczami z MZA. ja mam jakiś chiński w brew pozorom bardzo wytrzymały dorobiłem do niego wypełniacze z poliamidu tak jak stosował takie "chyloo" i użyłem kleju do plastiku na bazie żywicy nie wiem jak on sie tam nazywał zamontowałem te wypełniacze i już jeżdze na nich 4k km i jest pięknie nie wypadaja i solidnie siedza Smile i wał ma razem 8k km i wytrzymuje to wiesz jak sie uda ale najlepiej kupic Mza z wypełniaczami i sie nie pieprzyć. zapłon jak ci już pisałem DE najtańsza opcja i dla ciebie wystarczajaca Smile bez tego się nie nacieszysz. ja bym ci polecił cylinder 60/4/3 jakiegoś znanego majstra Smile i do tego spasowac płuki cylka z karterami i jest pięknie Smile. lub cylinder 60/5/3M na membranie ale to są koszta więc lepiej 60/4/3 tłok do tg to najlepsze sa : Meteor/ VERTEX/ WOSSNER. Ja mam Mza 1p toczony moje zdanie co do kompresji jest dobrze ale po nagrzaniu dość ostrym katowaniu robi sie ospały i mulasty przy reakcji na gaz nie wielka różnica ale odczuwalna i dla mnie to plastelina a nie tłok jak bede robił remont kiedyś to bez zastanowienia wezme Vertexa Smile


Cylinder 60/4/3 by kaalli
tłok: mza 1
gażnik: Amal 21 dysza 75 Smile
tłumnik: spawak 9500 rpm
zębatka: 14z
zapłon: DE
v-max 100 +/-km/h

Pomogłem daj + Smile
rezonator.600
Offline

Weteran

Postów: 893
Pojazd: Simson 60/4/3
Skąd: Czarnobyl
Dołączył: 22-04-2014
Reputacja: 12
#16
05.05.2014, 19:59
aezakmi ale to jest cylek od chylo00 więc a tłok to chyba weznę meteora bo vertexa cięrzko dopasować a czy meteor mii będzie pasował czy nie trzeba go coś przycinać czy coś.I do tego amal 19 i spawak http://olx.pl/oferta/simson-spawak-CID5-...f907679038 spawak jest pod ten cylinder pytałem jacka i cylinder jest strojony 9500 i myśle że będzie a zapłon musowo zmieniać i ten wał.


rezonator.600
Offline

Weteran

Postów: 893
Pojazd: Simson 60/4/3
Skąd: Czarnobyl
Dołączył: 22-04-2014
Reputacja: 12
#17
05.05.2014, 23:22
Czy wał s 70 by był do tej 60/4/3 wał ten i odrazu na tej aukcji jest fajny spawak http://olx.pl/oferta/simson-60-4-3-na-cz...c58ea367e0


Almen
Offline

Zaawansowany

Postów: 472
Pojazd: Simson S51 Comfo
Skąd: zzz
Dołączył: 06-10-2012
Reputacja: 5
#18
06.05.2014, 09:40
Nie wiem czy wał s70 nie jest troche inaczej wyważany czy coś. Spawak możesz brać Wink.
Mam seta 60/4/3 i ci powiem, jedynka jebne mu w kiche i na jedno cisnie na seryjnym wydeszku i zapłonie. Te Set jest mocny, nie ma zadowalająco dużej prędkosci ale jest moc Wink


maslascher
Offline

Wtajemniczony

Postów: 32
Pojazd: Simson S51
Skąd: Kraków
Dołączył: 18-01-2014
Reputacja: 0
#19
06.05.2014, 15:41
Z racji tego że tłoki MZA dosyć sporo ważą jeśli mamy do czynienia z S60 to bardziej wbrew powszechnej opinii pasował by wał od S70 ale jaki jest wtedy sens całego setu to nie wiem bo cylindry S70 kosztują niewiele więcej a są znacznie mocniejsze. Chcący iść w tłok typu meteor wał też musimy dopasować tak aby najbardziej pasował do fabrycznej wagi tłoka. A jeszcze lepiej samemu w tym wypadku wał wyważyć. Niestety nie jest tak prosto jak niektórzy "znafcy" mówią że do 50-60 wał S51 a 70 i wyżej to wał S70. Chcący by łożyska miały jak najmniejsze drgania trzeba się zdrowo nabawić.


« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jaki tłok i cylinder pwajda69 21 8,120 16.03.2018, 09:33
Ostatni post: simson514
  Almot 60/5/3 i gaźnik Amal 19 michalos126p 8 3,590 17.08.2017, 15:43
Ostatni post: adriano19921106
  Cylinder RZT POWER RS900 almot Starr 10 4,051 23.04.2017, 18:46
Ostatni post: Fandango
  Simson jaki cylinder ? ForasH 4 2,055 17.02.2017, 19:38
Ostatni post: ForasH
  CYLINDER SIMSON MZA S60 Damian25367 6 2,640 29.12.2016, 21:43
Ostatni post: Damian25367

  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek




D&D Powered by MyBB © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa