• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Pozostałe Kącik wielotematyczny Motoryzacja v
« Wstecz 1 2 3 4 5 6 … 12 Dalej »
Czy opłaca mi się kupić? [ETZ 250]

Wątek zamknięty 
 
  • 0 głosów - średnia: 0
Czy opłaca mi się kupić? [ETZ 250]
HaXbOx
Offline

PRO

Postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#1
31.01.2015, 21:29
http://olx.pl/oferta/mz-etz-250-pilne-ce...b3a6f059f4

Byłem,oglądałem,mały bałagan co do papierów,spawana obręcz z przodu,teleskopy i hamulec przedni ciekną,lewa obudowa silnika zmasakrowana,zegary nie działają,tłumik nie szczelny,wahacz się kiwa

Warto by było kupić i odratować [potrzeba na dojazd do pracy]???
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

Pablo21
Offline

Wtajemniczony

Postów: 71
Pojazd: Hornet / Audi A3
Skąd: Krasnystaw
Dołączył: 26-07-2014
Reputacja: 0
#2
31.01.2015, 21:55
Jeżeli da się załatwić sprawę z papierami to można się poważnie zastanowić Smile
Szymcio
Offline

Szymcio

Postów: 2,225
Pojazd: Simson S51
Skąd: Augustów
Dołączył: 14-01-2012
Reputacja: 146
#3
31.01.2015, 21:58
To zależy ile chcesz wydać na remont... ... bo remont to nie tania rzecz.
zeflo
Offline

PRO

Postów: 1,509
Pojazd: S51N & S51B
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 17-03-2014
Reputacja: 38
#4
31.01.2015, 23:28
Mogę się wypowiedzieć bo sam posiadam ten model Wink Co do remontu,faktycznie nie jest tani. Simsona zrobisz za kilka stówek , w MZ kwota idzie w tysiącach jeśli chcesz to zrobić porządnie.

Podsumowując , cena ok jeśli papiery się sprostuje.
Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

iJopek
Offline

PRO

Postów: 910
Pojazd: Simson Sr50
Skąd: Kutno
Dołączył: 14-07-2013
Reputacja: 12
#5
31.01.2015, 23:28
Tym bardziej w MZ Smile
Romet Ogar 205 92' -> Stella 92' -> Simson Sr50 88' & Polo 86c2f 93'

Pomogłem Daj +
sigi123
Offline

Wtajemniczony

Postów: 48
Pojazd: S51
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Dołączył: 11-05-2014
Reputacja: 0
#6
01.02.2015, 00:13
wcale mało nie woła a stan nie powala Biggrin jak chcesz po polach ganiać to jak silnik żyje i korbowód nie klekocze to utargować i brać
Snake
Offline

PRO

Postów: 913
Pojazd: s51/1 E
Skąd: Podlasie
Dołączył: 22-12-2014
Reputacja: 15
#7
01.02.2015, 11:07
Według mnie jak sprostujesz sprawę z papierami to bierz. 850zł to nie jest wygórowana kwota jak na mz. Jeżeli będziesz chciał ją odratować to rób wszystko sam. Jeżeli zlecisz komuś to tak jak zeflo będziesz to liczył w tyś.
HaXbOx
Offline

PRO

Postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#8
01.02.2015, 11:11
Właśnie właściciel jeździł tym tylko po lasach, a jest potrzebny do jazdy po drodze...
Może by się zmieścił w remoncie do 1000 zł? (żeby doprowadzić do takiego stanu technicznego jak mój Simson)
Waham się,niby fajna sprawa,MZ dwie wsie dalej,ale żeby spisać umowę trzeba jechać aż do Wieliczki
Przede wszystkim chodzi o to żeby mieć coś mocniejszego,bo nie potrzeba mi drugiego Simsona.....
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

bykuu93
Offline

Simson S60 Comfort
Administrator
Postów: 2,691
Pojazd: VW/KTM/SIMSON S
Skąd: Święcany
Dołączył: 23-05-2012
Reputacja: 142
#9
01.02.2015, 12:16
Do 1000 nic praktycznie nie zrobisz, nawet dobrze silnika nie postawisz na nogi (mówię o kupieniu nowych części w razie w).
Simson S51/1; 2006 - 08.03.2014
Simson S80/4 Comfort; 06.09.2015 - 01.06.2017
Volkswagen Touran; 2.0/140KM - 06.03.2016 -
KTM 640 SM 27.10.2016 -


Nie pomagam na GG, PRiV, etc. - od tego masz forum ! wnp

JACKMOTORS.PL

Limak
Offline

Średnio zaawansowany

Postów: 296
Pojazd: S51b
Skąd: Tarnów
Dołączył: 30-10-2014
Reputacja: 2
#10
01.02.2015, 13:21
Jak załatwisz sprawę z papierami to wtedy poważnie będziesz się musiał zastanowić!
Mój simson bp
HaXbOx
Offline

PRO

Postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#11
01.02.2015, 14:08
Panie bukuu93 znowu bez przesady,na razie nie chcę go rozbierać do ostatniej śrubki i wymieniać po kolei co zmęczone,chodzi mi o to żeby ponaprawiać to co wypisałem Smile
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

Pablo21
Offline

Wtajemniczony

Postów: 71
Pojazd: Hornet / Audi A3
Skąd: Krasnystaw
Dołączył: 26-07-2014
Reputacja: 0
#12
01.02.2015, 18:01
Jeżeli wymienisz tylko to co niezbędne to powinieneś się wyrobić, ale musisz się liczyć z tym że w każdej chwili może walnąć coś innego.
HaXbOx
Offline

PRO

Postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#13
01.02.2015, 23:06 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2015, 23:07 przez HaXbOx.)
A z tego co wiem,w tych silnikach obrabiają się wały i siadają sprzęgła.....
Już nie wiem co robić :/
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

zeflo
Offline

PRO

Postów: 1,509
Pojazd: S51N & S51B
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 17-03-2014
Reputacja: 38
#14
02.02.2015, 14:06
Zgadza się. Sprzęgło siedzi na wale na stożku , i właśnie to najczęściej zawodzi. Jeśli remont silnika EM250 był robiony przez kiepskiego mechanika , niestety niedługo będziesz musiał remontować jeszcze raz. Mimo to polecam sprzęt - jeśli zrobisz od A do Z tak jak się należy MZ będzie dawać frajdę , jeśli szukasz oszczędności - lepiej odpuścić.
Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

HaXbOx
Offline

PRO

Postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#15
02.02.2015, 15:34
Wiesz Panie zeflo narazie przydało by się odremontować Simsona....
Wiem że nic nie wiem Wall
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

bykuu93
Offline

Simson S60 Comfort
Administrator
Postów: 2,691
Pojazd: VW/KTM/SIMSON S
Skąd: Święcany
Dołączył: 23-05-2012
Reputacja: 142
#16
02.02.2015, 18:24
(02.02.2015, 15:34 )HaXbOx napisał(a): Wiesz Panie zeflo narazie przydało by się odremontować Simsona....
Wiem że nic nie wiem Wall

Nie chodzi o to że się nie na tym nie znasz, tylko nie ma co się pchać z motyką na słońce. Sam remont Simsona od A do Z, trzeba liczyć lekką ręką 1,500 za same części, śrubki, lakiery, opony itp.

Tak jak zeflo mówi, jeśli nie masz kasy to się w to nie baw. Moim zdaniem na początek ta MZ wymaga porządnego przeglądu i wkładu kilku stówek, chyba że chcesz jeździć na spawanej obręczy i z zniszczoną pokrywą (nie wiadomo dlatego w sumie jest zniszczona i jak pospawana obręcz, czy nie ma bicia, a obręcze nawet do Simsona nowe latają po 220zł za sztukę). Ogólnie nie wiadomo jak z elektryką, z modułami, z zapłonem, cewki, napięcia i te sprawy to kosztowna sprawa, jak sam sobie tego nie zrobisz to elektryk skasuje z 200zł za robotę a części Ci pewno też uderzą po kieszeni.
Simson S51/1; 2006 - 08.03.2014
Simson S80/4 Comfort; 06.09.2015 - 01.06.2017
Volkswagen Touran; 2.0/140KM - 06.03.2016 -
KTM 640 SM 27.10.2016 -


Nie pomagam na GG, PRiV, etc. - od tego masz forum ! wnp

JACKMOTORS.PL

Radek
Offline

PRO

Postów: 1,742
Pojazd: Simson S51
Skąd: Żołynia
Dołączył: 15-07-2012
Reputacja: 61
#17
02.02.2015, 20:58
Ja bym się nie odważył kupić tej mz. No chyba że masz bardzo grubą kieszeń i chcesz ją remontować to tak.:-)
Pomogłem dodaj + do reputacji Biggrin

Najpiękniejszy widok na świecie.Widok z wnętrza kasku.Szczerbol
Szymcio
Offline

Szymcio

Postów: 2,225
Pojazd: Simson S51
Skąd: Augustów
Dołączył: 14-01-2012
Reputacja: 146
#18
02.02.2015, 21:36
A moim zdaniem niech Pan poszuka czegoś droższego, w czym będzie trzeba wymienić jedną, góra dwie rzeczy...
HaXbOx
Offline

PRO

Postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#19
02.02.2015, 22:42
Dobra,pal licho tą MZ,znajdę kiedyś lepszą Sad
Szymcio Droższego sprzętu mi nie trzeba,sztuka w tym,aby nie kupić MZ-tki od jakiegoś zboczeńca,co chce za trzydziestoletni motor 7000 zł,tylko coś w sensownej cenie.
bykuu93 fakt dobrze mówisz...cała prawda

#TEMAT DO ZAMKNIĘCIA,pal licho całą tą MZ Dodgy
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

zeflo
Offline

PRO

Postów: 1,509
Pojazd: S51N & S51B
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 17-03-2014
Reputacja: 38
#20
02.02.2015, 23:28
I zniechęciliście chłopaka Crying

Za dobrą 250 trzeba zaplacić , a i to nie jest gwarancją udanego zakupu. Jeśli lubisz grzebać i masz pojęcie kup MZ do delikatnych poprawek. Egzemplarz z tego ogłoszenia wymaga remontu generalnego,tak wygląda Wink
Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Opłaca się kupić? Bartek1996 7 4,561 02.06.2014, 18:53
Ostatni post: Bartek1996

  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa