11.11.2016, 17:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.11.2016, 20:20 przez jaroslaw97.)
Tłumaczyć mi nie trzeba co to C3 ale po co łożyska z luzem na skrzynię biegów?Nie wystarczy tylko dać je na wał?
I co myślicie o łożyskach FŁT?Nie były one nigdy najlepsze ale były niezłe i tanie.Kiedyś tylko takie się zakładało.Ma ktoś je w silniku?
Sam sobie odpowiedziałem i mało tego to się dowiedziałem że na wale powinny być C4 ! Znalazłem niemiecki ,oryginalny schemat z opisem luzów w silniku M541 , M741. W skrzyni następują naprężenia/ścisk a szczególnie gdy kartery zostaną za mocno skręcone i łożyska bez luzu rozleciały by się od razu.Zbyt mocne skręcenie silnika powoduje duży nacisk na łożyska i muszą być z luzem.Wstawię schemat w tutoriale.
I co myślicie o łożyskach FŁT?Nie były one nigdy najlepsze ale były niezłe i tanie.Kiedyś tylko takie się zakładało.Ma ktoś je w silniku?
Sam sobie odpowiedziałem i mało tego to się dowiedziałem że na wale powinny być C4 ! Znalazłem niemiecki ,oryginalny schemat z opisem luzów w silniku M541 , M741. W skrzyni następują naprężenia/ścisk a szczególnie gdy kartery zostaną za mocno skręcone i łożyska bez luzu rozleciały by się od razu.Zbyt mocne skręcenie silnika powoduje duży nacisk na łożyska i muszą być z luzem.Wstawię schemat w tutoriale.