12.02.2015, 18:01
A wiec nie mogłem znaleść podobnych tematów to zakładam nowy.
Czy da się zastosować owy gaźnik w simsonie?
Ma on:
GAŹNIK DELLORTO PHBN 17.5 LS
Średnica gardzieli : 17,5 mm.
Przepustnica : tłoczkowa.
Połączenie gaźnik-cylinder : elastyczny kolektor dolotowy o średnicy 23 mm. (z tym wgl nie będę miał problemu. Wytne sobie na CNC króciec odpowiedni)
Połączenie gaźnik-filtr powietrza : średnica zewnętrzna gardzieli 34 mm. (Stożkowo gąbkowy by był)
Króciec przewodu zasilania paliwem : umieszczony pod kątem 90 stopni do osi pionowej gaźnika , po prawej stronie. (wiadomo tutaj
)
Króciec przewodu podciśnieniowego : umieszczony pod kątem 90 stopni do osi pionowej gaźnika. (Czyli to ten do zawork atego pod bakiem w skuterach? Można to zaślepić jeśli nie potrzebne? Lub ew zostawić puste? Czy tutaj ma być gasbox?)
Króciec przewodu doprowadzającego olej silnikowy : umieszczony w korpusie gaźnika , po lewej. (Zaślepiamy?)
Króćce przewodów płynu chłodzącego : umieszczone pod kątem 90 stopni do osi pionowej gaźnika , po lewej. (To coś jak intercooler w samochodzie?
Zaślepiamy?)
Reszta specyfikacji mniej ważna:
Śruby regulacyjne : umieszczone po lewej stronie gaźnika.
Dysza główna gaźnika : gwint 6 mm , skok gwintu 0,75.
Dysza wolnych obrotów : gwint 4 mm , skok gwintu 0,75.
Śruba spustowa paliwa z komory pływakowej : jest.
Urządzenie rozruchowe : w komplecie z gaźnikiem , sterowanie linką.
Wiec ogólne pytanie:
Czy po moich przeróbkach ten gaźnik będzie normalnie działał w simsonie?
I jeśli jest dużo lepszy od Amala (precyzyjny itd) To da radę w 70/4/3 bez spawaka? bądź z nim? Seryjne zasilania. Takie pytanie podaje z racji tego ze 50/2 seryjnie 16mm (BVF - bardzo nieprecyzyjny gaźnik) a 70/2 chodzi np na 15mm (BING lepszy) To i może 70/4/3 polata na 17.5?
Czy da się zastosować owy gaźnik w simsonie?
Ma on:
GAŹNIK DELLORTO PHBN 17.5 LS
Średnica gardzieli : 17,5 mm.
Przepustnica : tłoczkowa.
Połączenie gaźnik-cylinder : elastyczny kolektor dolotowy o średnicy 23 mm. (z tym wgl nie będę miał problemu. Wytne sobie na CNC króciec odpowiedni)
Połączenie gaźnik-filtr powietrza : średnica zewnętrzna gardzieli 34 mm. (Stożkowo gąbkowy by był)
Króciec przewodu zasilania paliwem : umieszczony pod kątem 90 stopni do osi pionowej gaźnika , po prawej stronie. (wiadomo tutaj

Króciec przewodu podciśnieniowego : umieszczony pod kątem 90 stopni do osi pionowej gaźnika. (Czyli to ten do zawork atego pod bakiem w skuterach? Można to zaślepić jeśli nie potrzebne? Lub ew zostawić puste? Czy tutaj ma być gasbox?)
Króciec przewodu doprowadzającego olej silnikowy : umieszczony w korpusie gaźnika , po lewej. (Zaślepiamy?)
Króćce przewodów płynu chłodzącego : umieszczone pod kątem 90 stopni do osi pionowej gaźnika , po lewej. (To coś jak intercooler w samochodzie?

Reszta specyfikacji mniej ważna:
Śruby regulacyjne : umieszczone po lewej stronie gaźnika.
Dysza główna gaźnika : gwint 6 mm , skok gwintu 0,75.
Dysza wolnych obrotów : gwint 4 mm , skok gwintu 0,75.
Śruba spustowa paliwa z komory pływakowej : jest.
Urządzenie rozruchowe : w komplecie z gaźnikiem , sterowanie linką.
Wiec ogólne pytanie:
Czy po moich przeróbkach ten gaźnik będzie normalnie działał w simsonie?
I jeśli jest dużo lepszy od Amala (precyzyjny itd) To da radę w 70/4/3 bez spawaka? bądź z nim? Seryjne zasilania. Takie pytanie podaje z racji tego ze 50/2 seryjnie 16mm (BVF - bardzo nieprecyzyjny gaźnik) a 70/2 chodzi np na 15mm (BING lepszy) To i może 70/4/3 polata na 17.5?