08.04.2017, 12:53
Słuchajcie, mam problem. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie zakładałem tematu w dziale Awarie, ale nie potrafię postawić diagnozy.
W silniku: cylinder 80/2 i gaźnik amal 21T.
Objaw jest taki: Jadę np. na 4 biegu, na pełnym otwarciu przepustnicy, cofam manetkę o 1cm, w tym momencie zalewa go na pół sekundy i zaczyna znów jechać prawidłowo.
Po zdjęciu gumy filtra jest lepiej, z tym że wtedy brakuje mu paliwa przy wchodzeniu na obroty. Da się z tym jeździć, ale np w mieście jest to niekomfortowe.
Jeśli potrzeba więcej informacji, to napiszę.
W silniku: cylinder 80/2 i gaźnik amal 21T.
Objaw jest taki: Jadę np. na 4 biegu, na pełnym otwarciu przepustnicy, cofam manetkę o 1cm, w tym momencie zalewa go na pół sekundy i zaczyna znów jechać prawidłowo.
Po zdjęciu gumy filtra jest lepiej, z tym że wtedy brakuje mu paliwa przy wchodzeniu na obroty. Da się z tym jeździć, ale np w mieście jest to niekomfortowe.
Jeśli potrzeba więcej informacji, to napiszę.
Cylinder - 90/4/2/2 by Grego525 + tłok Meteor
Gaźnik - Amal 21T + dysza 80
Zapłon - Ducati Energia + stator LFK
Wydech - SP04 + kolanko fi32
Skrzynia - 5b long
Zębatka zdawcza - 17z
Spalanie - ... l/100km
Przyspieszenie 0-50km/h - ...
Prędkość max - ...
Zasięg na jednym zbiorniku - ...
Gaźnik - Amal 21T + dysza 80
Zapłon - Ducati Energia + stator LFK
Wydech - SP04 + kolanko fi32
Skrzynia - 5b long
Zębatka zdawcza - 17z
Spalanie - ... l/100km
Przyspieszenie 0-50km/h - ...
Prędkość max - ...
Zasięg na jednym zbiorniku - ...