18.08.2015, 00:22
Witam, planuję drobny remont w moim Simku i chciałbym się was zapytać, czy lepszym wyborem byłby gaźnik serii n1 a może n3? Który typ najlepiej wybrać, aby Simek był ekonomiczny?
Następne z pytań kieruję do użytkowników cylindrów firm: Cross Impex, Almot, MZA. Mianowicie, czy moglibyście mi napisać jak motorek zachowuje się na cylindrach w/w firm? A może mieliście styczność ze wszystkimi tymi "garami"? Nie dysponuję dużym budżetem, także nie mam pieniędzy, żeby sobie eksperymentować, a jeśli okaże się, że tańszy zestaw jest lepszy niż droższy, no to wiadomo..
Jako, że pierwszy raz mam z tym styczność, prosiłbym o wyjaśnienie jak wygląda "kompletny" oryg. filtr powietrza w SR50. Jest guma, która prowadzi do "puszki", a na końcu puszki jest filtr, czy jak? Bo mam okropny stożek, a chciałbym w końcu móc spokojnie jeździć w deszczu nie bojąc się o zasyfienie je$anego stożka.
Następne z pytań kieruję do użytkowników cylindrów firm: Cross Impex, Almot, MZA. Mianowicie, czy moglibyście mi napisać jak motorek zachowuje się na cylindrach w/w firm? A może mieliście styczność ze wszystkimi tymi "garami"? Nie dysponuję dużym budżetem, także nie mam pieniędzy, żeby sobie eksperymentować, a jeśli okaże się, że tańszy zestaw jest lepszy niż droższy, no to wiadomo..
Jako, że pierwszy raz mam z tym styczność, prosiłbym o wyjaśnienie jak wygląda "kompletny" oryg. filtr powietrza w SR50. Jest guma, która prowadzi do "puszki", a na końcu puszki jest filtr, czy jak? Bo mam okropny stożek, a chciałbym w końcu móc spokojnie jeździć w deszczu nie bojąc się o zasyfienie je$anego stożka.