20.01.2022, 11:44
Witam! Od mojej ostatniej zabawy z simsonami minęło ponad 10lat i wszystko poszło tak do przodu, że musze was prosić o pomoc w skompletowaniu zestawu praktycznie od zera.
Główne założenia:
-cylinder oraz głowica muszą wyglądać fabrycznie, membrana więc odpada.
-pojemność minimum 80ccm
-Vmax interesuje mnie 110km/h - chodź im więcej tym lepiej
-jeśli zrobię 5000km między remontami to będę zadowolony.
Na pewno kartery kupie nowe, mza lub zt-tuning (zależy jaki cylinder polecicie), skrzynia też wpadnie nowa 5b długa, zapłon ducati chodź zastanawiam się również nad MVT.
Wątpliwości mam jaki wybrać cylinder, gaźnik, wydech, wał.
Nie wiem również jakie przełożenie powinien mieć kosz sprzęgłowy oraz przełożenie silnik-koło (zabierak na kole mam zamiar dorobić pod wymienną zębatkę)
Kupno części w Niemczech nie sprawi mi problemu, czasem nawet wychodzi taniej niż u nas...
Co do budżetu, to dość spory lecz też nie szalejmy
Główne założenia:
-cylinder oraz głowica muszą wyglądać fabrycznie, membrana więc odpada.
-pojemność minimum 80ccm
-Vmax interesuje mnie 110km/h - chodź im więcej tym lepiej
-jeśli zrobię 5000km między remontami to będę zadowolony.
Na pewno kartery kupie nowe, mza lub zt-tuning (zależy jaki cylinder polecicie), skrzynia też wpadnie nowa 5b długa, zapłon ducati chodź zastanawiam się również nad MVT.
Wątpliwości mam jaki wybrać cylinder, gaźnik, wydech, wał.
Nie wiem również jakie przełożenie powinien mieć kosz sprzęgłowy oraz przełożenie silnik-koło (zabierak na kole mam zamiar dorobić pod wymienną zębatkę)
Kupno części w Niemczech nie sprawi mi problemu, czasem nawet wychodzi taniej niż u nas...
Co do budżetu, to dość spory lecz też nie szalejmy