09.08.2021, 17:27
Po wykreceniu i przeczyszczeniu gaźnika chciałem go wyregulować. Wg zaleceń należy wykręcić śrubkę od mieszanki na około 2,5 obrotu. Problem jest taki że po wkręceniu tej śruby na maksa wykręcić ją można tylko na jakiś jeden obrót i dalej jest opór. Teraz mam problem z regulacją gaźnika. Silnik potrafi zgasnąć w czasie jazdy, lub zaczyna pracować nierówno po dodaniu i puszczeniu gazu. Ustawiałem tą śrubkę wraz ze śrubką od wolnych obrotów na różne kombinacje i wciąż nie pali jak trzeba. Dodam tylko że przed wykręceniem gaźnika, silnik palił wręcz idealnie. Iglice mam cały czas ustawioną na najwyższym ząbku tak jak wtedy kiedy dobrze palił. Dlaczego ta śrubka tak dziwnie działa, i co poradzić z tą regulacją?
Zmienić ustawienie iglicy?
Zmienić ustawienie iglicy?