16.04.2014, 10:31
Cześć. Mam problem z simsonem, a mianowicie gaśnie na wolnych obrotach (puszczam manetkę a on gaśnie). Jest do dosyć kłopotliwe gdyż często się zdarza że zgaśnie podczas postoju na światłach itp.
Próbowałem bawić się z regulacją lecz to nic nie daje.
Głównie chodzi mi o to jak zwiększyć dawkę paliwa. Iglica jest na ząbku na samym dole i chodzi w miarę (lecz dalej gaśnie). Gdy daje ząbek do góry to pracuje coraz gorzej czyli chyba dostaje za mało paliwa.
Przydałby się jakiś jeszcze dodatkowy ząbek na iglicy i pewnie by chodził dobrze lecz nie ma xd
I teraz. Co powinienem zrobić z regulacją aby uzyskać efekt iglicy o jeszcze ząbek niższy aby dostawał więcej paliwa.
Gaźnik to 16n3-4. W 16n1 moim zdaniem jest to lepiej rozwiązane, gdyż jest tam taka śruba którą się reguluje właśnie gaz... A tutaj tego nie ma.
Opiszę już co próbowałem robić na przykładzie tego schematu.
1. Zwiększałem poziom paliwa w komorze pływakowej przez późniejsze jego zamykanie
2. Bawiłem się śrubą od powietrza (nr 12) lecz nie zauważyłem żadnych zmian
3. Bawiłem się śrubą nr 8 czyli od mieszanki biegu jałowego (ta pod plombą), lecz również zero zmian. Co ciekawe w instrukcji pisze że po dokręceniu jej silnik powinien przestać pracować a u mnie pracuje, tylko trzeba dać więcej gazu na start...
Co jeszcze mogę zrobić? Czytałem tematy podwieszone, gaźnik czyściłem i nic a nie chcę kupować 16n1 bo nie mam kasy
Próbowałem bawić się z regulacją lecz to nic nie daje.
Głównie chodzi mi o to jak zwiększyć dawkę paliwa. Iglica jest na ząbku na samym dole i chodzi w miarę (lecz dalej gaśnie). Gdy daje ząbek do góry to pracuje coraz gorzej czyli chyba dostaje za mało paliwa.
Przydałby się jakiś jeszcze dodatkowy ząbek na iglicy i pewnie by chodził dobrze lecz nie ma xd
I teraz. Co powinienem zrobić z regulacją aby uzyskać efekt iglicy o jeszcze ząbek niższy aby dostawał więcej paliwa.
Gaźnik to 16n3-4. W 16n1 moim zdaniem jest to lepiej rozwiązane, gdyż jest tam taka śruba którą się reguluje właśnie gaz... A tutaj tego nie ma.
Opiszę już co próbowałem robić na przykładzie tego schematu.
1. Zwiększałem poziom paliwa w komorze pływakowej przez późniejsze jego zamykanie
2. Bawiłem się śrubą od powietrza (nr 12) lecz nie zauważyłem żadnych zmian
3. Bawiłem się śrubą nr 8 czyli od mieszanki biegu jałowego (ta pod plombą), lecz również zero zmian. Co ciekawe w instrukcji pisze że po dokręceniu jej silnik powinien przestać pracować a u mnie pracuje, tylko trzeba dać więcej gazu na start...
Co jeszcze mogę zrobić? Czytałem tematy podwieszone, gaźnik czyściłem i nic a nie chcę kupować 16n1 bo nie mam kasy