13.01.2022, 21:41
Hej. Mam takie pytanie dotyczące prawidłowego schematu do ETZ 150.
ETZ 150 z instalacją w 70proc. szrot. Posiada platyny, instalacja 12V, wersja wskaźników luksusowa bo jest obrotomierz kontrolka ładowania i N. Z rokiem słabo. Jest prostownik, regulator napięcia już ten 3 pinowy nie starego typu - pewnie zmieniany.
Podłączyłem wszystko według schematu ze zdjęcia w sumie to z 251 ale nie wiele się on chyba różnił jednak coś jest nie tak... Są kierunki ok, działa kontrolka, oświetlenie cyferblatów, zapłon jest w 3 poz stacyjki a w 2 nie. Ale do rzeczy. W stacyjce wraz z przewodem od cewki łączy się czarny kabel z przełącznika jest zmostkowany 15/54 ale kiedy ja go podłączam (chodzi mi tylko o przewód czarny) to raz że ginie iskra a dwa wszystko przestaje działać... w dodatku akumulator wręcz się gotuje w krótkim czasie kilka min. Ktoś pomoże? Czego to objawy? Rozważam jeszcze zwarcie w przełączniku przy manetce na kierownicy lub wadliwy klakson ale to chyba nie ma nic do rzeczy bo tylko to się łączy z tym przewodem. No jeszcze kontrolki podświetlenia tarczy obrotomierza. W ogóle to ten schemat jest coś warty? ktoś może luknąć?
ETZ 150 z instalacją w 70proc. szrot. Posiada platyny, instalacja 12V, wersja wskaźników luksusowa bo jest obrotomierz kontrolka ładowania i N. Z rokiem słabo. Jest prostownik, regulator napięcia już ten 3 pinowy nie starego typu - pewnie zmieniany.
Podłączyłem wszystko według schematu ze zdjęcia w sumie to z 251 ale nie wiele się on chyba różnił jednak coś jest nie tak... Są kierunki ok, działa kontrolka, oświetlenie cyferblatów, zapłon jest w 3 poz stacyjki a w 2 nie. Ale do rzeczy. W stacyjce wraz z przewodem od cewki łączy się czarny kabel z przełącznika jest zmostkowany 15/54 ale kiedy ja go podłączam (chodzi mi tylko o przewód czarny) to raz że ginie iskra a dwa wszystko przestaje działać... w dodatku akumulator wręcz się gotuje w krótkim czasie kilka min. Ktoś pomoże? Czego to objawy? Rozważam jeszcze zwarcie w przełączniku przy manetce na kierownicy lub wadliwy klakson ale to chyba nie ma nic do rzeczy bo tylko to się łączy z tym przewodem. No jeszcze kontrolki podświetlenia tarczy obrotomierza. W ogóle to ten schemat jest coś warty? ktoś może luknąć?