Słuchajcie mam taką sprawe bo niewiem jak docierać mojego simsona?
Tata mi muwi że on swoją mz etz 250 ddr docierał tak że jezidził na maksa po 10 km dziennie i nie ograniczał prędkość .
Ale nie starał się jej przegrzewać i dotar ją tak że zamykała licznik i jeszcze jechała i muwi mi żebym ja simsona docierał tak samo. Moje zdanie jest takie że simson to nie mz i narazie nie stosuje się do zaleceni taty i w tej sytuacji już nie wiem każdy muwi inaczej mój Tata miał czas a ja nie mam codziennie czasu tylko raz w tygodniu . Dobrze by było dla mnie np cały dzień troche pojeździć z przerwami. I tu pytanie się nasuwa, skoro nie moge go przegrzewać to co ile km mam robić przerwy? Leje narazie 1:40. Jak zauważe
że już jest gorący i muże przestać jeździć? Dla mnie za każdym razem jak dotkne cylinder jest gorący. Ile powinien miec celsjuszy cylinder żebym go nie zatar . Prosze o pomoc . Dodam że 4 biegowy cały na nowych częściach ddr oprucz zapłonu elektronicznego i cylindra po 2 szlifie a zrobione ma 293 km. Ja ważę 48,5 kg czasami jeżdżę z pasażerem dla dynamiki obciążenia silnika
P.S jeszcze powiem że ostatnio miałem strasznie poluzowany wydech na łączeniu kolanko cylinder i kolanko wydech i ciekło z niego i mnie brudził i sie wkużałem to dokręciłem a przed tym dokręcenie miał taki jad a teraz po dokręceni tata mi zabrał sima
i zastosował swoją metode docierania ale się wkurzyłem (jechał troche ponad 70km/h ) ja przed tym dokręceniem nie jezidziłem ale po tym jak mój tata się przejechał jakoś go tak zmuliło nie jest taki czuły na gaz jak wcześniej czy to przez to dokręcenie czy mój tata go przetar ( waży 80kg) ??
Tata mi muwi że on swoją mz etz 250 ddr docierał tak że jezidził na maksa po 10 km dziennie i nie ograniczał prędkość .
Ale nie starał się jej przegrzewać i dotar ją tak że zamykała licznik i jeszcze jechała i muwi mi żebym ja simsona docierał tak samo. Moje zdanie jest takie że simson to nie mz i narazie nie stosuje się do zaleceni taty i w tej sytuacji już nie wiem każdy muwi inaczej mój Tata miał czas a ja nie mam codziennie czasu tylko raz w tygodniu . Dobrze by było dla mnie np cały dzień troche pojeździć z przerwami. I tu pytanie się nasuwa, skoro nie moge go przegrzewać to co ile km mam robić przerwy? Leje narazie 1:40. Jak zauważe
że już jest gorący i muże przestać jeździć? Dla mnie za każdym razem jak dotkne cylinder jest gorący. Ile powinien miec celsjuszy cylinder żebym go nie zatar . Prosze o pomoc . Dodam że 4 biegowy cały na nowych częściach ddr oprucz zapłonu elektronicznego i cylindra po 2 szlifie a zrobione ma 293 km. Ja ważę 48,5 kg czasami jeżdżę z pasażerem dla dynamiki obciążenia silnika
P.S jeszcze powiem że ostatnio miałem strasznie poluzowany wydech na łączeniu kolanko cylinder i kolanko wydech i ciekło z niego i mnie brudził i sie wkużałem to dokręciłem a przed tym dokręcenie miał taki jad a teraz po dokręceni tata mi zabrał sima
