Hej, mam nowego nieużywanego Simsona S51 12v z 89 roku i kilka problemów, dodam że nie widział kropli wody, oleju, paliwa praktycznie od wyjazdu z salonu (kupiony w niemczech, na liczniku 10km jazdy po zakupie. potem laweta i do Polski, stan licznika nie zmienił się do dziś). A problemy to:
Docelowo do wystawienia na sprzedaż, które z poniższych czynności wykonać aby czegoś nie sknocić obniżając wartość kolekcjonerską
1. Kurz - sprężone powietrze powinno wystarczyć więc ok
2. Mokre rudawe osady na kole (to nie rdza) - czym to czyścić wody i specyfików do mycia motor nie widział (zdjęcie)
3. Zabrudzone elementy silnika po wycieku resztek paliwa z sparcialego wężyka - czy czyścić i czym najbezpieczniej (zdjęcie)
4. Motor oprócz przejechania wspomnianych wyżej km nie był odpalany, nic nie było przy nim robione - czy doprowadzać go do sprawności? Czy pozostawić nietknięte poza fabryka śruby i ewentualnie wspólnie z potencjalnym nabywca doprowadzać do sprawności?
5. Do kogo się zwrócić w celu realnej wyceny?
Jeżeli o coś istotnego nie zapytałem, to śmiało piszcie. Do motoru są wszystkie dokumenty zakupowe i przewozowe.
Zdjęcia przedstawiają stan rzeczywisty, bez jakichkolwiek wykonanych jeszcze prac (z uwagi na max rozmiar pliku zdjęcia dodam po ich zmniejszeniu w przeciągu godziny)
Z góry dzięki za pomoc
Docelowo do wystawienia na sprzedaż, które z poniższych czynności wykonać aby czegoś nie sknocić obniżając wartość kolekcjonerską
1. Kurz - sprężone powietrze powinno wystarczyć więc ok
2. Mokre rudawe osady na kole (to nie rdza) - czym to czyścić wody i specyfików do mycia motor nie widział (zdjęcie)
3. Zabrudzone elementy silnika po wycieku resztek paliwa z sparcialego wężyka - czy czyścić i czym najbezpieczniej (zdjęcie)
4. Motor oprócz przejechania wspomnianych wyżej km nie był odpalany, nic nie było przy nim robione - czy doprowadzać go do sprawności? Czy pozostawić nietknięte poza fabryka śruby i ewentualnie wspólnie z potencjalnym nabywca doprowadzać do sprawności?
5. Do kogo się zwrócić w celu realnej wyceny?
Jeżeli o coś istotnego nie zapytałem, to śmiało piszcie. Do motoru są wszystkie dokumenty zakupowe i przewozowe.
Zdjęcia przedstawiają stan rzeczywisty, bez jakichkolwiek wykonanych jeszcze prac (z uwagi na max rozmiar pliku zdjęcia dodam po ich zmniejszeniu w przeciągu godziny)
Z góry dzięki za pomoc