04.11.2024, 23:26
(04.11.2024, 19:41 )twojstara1 napisał(a): Musisz zadzwonić do jckmotors i powiedzieć o swoich założeniach.
Masz dwa rozwiązania. Albo kręcić silnik do 10tys obr i mieć pojemność 106-115cm3 z cylindrem od zt tuning albo kręcić silnik do 13tys obr i kupować pojemność 80/85cm3 cena jest podobna gdyż cylindry za 700zł nie mają szans.
Przy cylindrach o większej pojemności możesz sobie zastosować wydech który jest zbliżony wyglądem de zwykłego a przy 85cm3 musisz stosować płatka 10500obr. Tłok zt/barykitt, kosz o prostych zębach i jak największej jej ilości. 5 tarcz i docisk 1,6.
do cylindra 80 wał mza z wypełniaczami starczy do 85 i więcej wał już jest dwa razy droższy. Zapłon tylko elektroniczny, albo oryginał albo DE lub lepszy.
Skrzynia koniecznie 5b z długim pierwszym biegiem i jak najdłuższa. Gaźnik Mikunii/dellorto.
Rozwiercanie karterów.
Nowe łożyska i simeringi.
Ogólnie 8tys zł o ile będziesz to sam składał.
A jaki wał polecasz o skoku 44 mam, bo myśle nad cylindrem zt tuning zt90 stage 2 z gaźnikiem dellorto i wydechem reso spezial? Dziękuję wgl za porady których już bardzo dużo mi udzieliłeś.