• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Forum o Simsonach Tuning mechaniczny v
« Wstecz 1 … 27 28 29 30 31 … 57 Dalej »
Jaki lepszy cylinder 60/5/3 czy 60//4

 
  • 0 głosów - średnia: 0
Jaki lepszy cylinder 60/5/3 czy 60//4
simson.s51.e
Offline

Stały bywalec

Postów: 140
Pojazd: s51
Skąd: Polska
Dołączył: 19-08-2014
Reputacja: 0
#1
24.02.2015, 22:35
Witam
tak jak w temacie , który cylinder lepszy do simsona 60/5/3 czy 60/4 .Mam okazję kupić i jeden i drugi ,więc który lepszy waszym zdaniem
DrOne
Offline

PRO

Postów: 579
Pojazd: simson sr50
Skąd: Tarchały Małe
Dołączył: 19-02-2015
Reputacja: 13
#2
24.02.2015, 22:41 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.02.2015, 22:42 przez DrOne.)
Jeżeli 60/5/3 to tylko z membraną bez nie polecam .. A jeżeli masz wybór między 60/4 a 60/5/3 to bierz 60/4 ... Takie moje zdanie mogę ..
Jeżeli ci pomogłem daj +

Podczas remontu simson s51
więcej na https://www.facebook.com/pages/Simson-s5...3916250987
simson.s51.e
Offline

Stały bywalec

Postów: 140
Pojazd: s51
Skąd: Polska
Dołączył: 19-08-2014
Reputacja: 0
#3
24.02.2015, 22:45
cylinder 60/5/3 jest chiński i bez membrany ,a 60/4 jest almotowski
DrOne
Offline

PRO

Postów: 579
Pojazd: simson sr50
Skąd: Tarchały Małe
Dołączył: 19-02-2015
Reputacja: 13
#4
24.02.2015, 22:48
Bierz 60/4 !
Jeżeli ci pomogłem daj +

Podczas remontu simson s51
więcej na https://www.facebook.com/pages/Simson-s5...3916250987
erwick3
Offline

Zaawansowany

Postów: 398
Pojazd: 1999 Simson S53
Skąd: Pszczyna
Dołączył: 04-06-2014
Reputacja: 6
#5
24.02.2015, 23:07
Jeśli zależy Ci na mocy to bierz 60/5/3 a jeśli starczy Ci 60/4 i chcesz mieć to żywotniejsze to bierz tego.
KozaK
Offline

Początkujący

Postów: 12
Pojazd: Simson s51
Skąd: Mielec
Dołączył: 23-02-2015
Reputacja: 0
#6
25.02.2015, 00:20
Ja bym brał 60/4 żywotniejszy a znowu jakiej wielkiej różnicy nie będzie chyba że ten 60/5/3 miałby membrame a jeżeli jeszcze można wiedzieć to na jakich tłokach te cylindry ?
DonElton
Offline

PRO

Postów: 910
Pojazd: Simson s51
Skąd: Żabia Wola, okolice WGM
Dołączył: 19-03-2009
Reputacja: 12
#7
25.02.2015, 21:20
Przecież żywotność jest ta sama, a zleży głownie od jakości oleju, wykonanego szlifu, dotarcia, i ogólnej kondycji silnika. Żywotność można porównywać po przebiegach 15-30k km. Tylko kto z was robi takie przebiegi na simsonie ? ja zrobiłem spokojnie 25k w rok, z tym że samochodem.
Elvis2am - 13-02-16:49 napisał(a):-- Ryj to twoja mama ma i ty jesteś dziecinom
Wolwo
Offline

Zaawansowany

Postów: 496
Pojazd: Simson S51
Skąd: Lichtajny
Dołączył: 02-03-2012
Reputacja: 29
#8
26.02.2015, 10:31
Nie prawda bo żywotność na bardziej wysilonym cylindrze jest dużo mniejsza, obroty robią swoje i moc która się odbija na korbie oraz łożyskach wału. Nie ma czegoś takiego lepszy gorszy najpierw zadaj sobie pytanie co chcesz uzyskać, czy jazde tylko na wysokich obrotach czy bardziej spokojne trasy.
Sprzedam dużo częsci do Simsona---> http://www.bikepics.com/members/wolwo/p1/
BikePics ---> http://www.bikepics.com/members/wolwo/

GG: 3129575
DonElton
Offline

PRO

Postów: 910
Pojazd: Simson s51
Skąd: Żabia Wola, okolice WGM
Dołączył: 19-03-2009
Reputacja: 12
#9
26.02.2015, 13:50
Ja również się nie zgodzę z tobą. Większość zestawów ma tłoki z tak samo wysilonych pierdziaw jak wasze, prędkości i moce podobne. Imo tamte spokojnie przejeżdżają 20k km, albo i więcej, a w waszych pierdzielicie że żywotność mniejsza bo zużycie większe, obroty większe i bóg wie co jeszcze. Tak naprawdę to tylko jedna mała wada konstrukcyjna (odrzutnik oleju), słabe dotarcie i regulacja oraz lipnie złożone silniki przez formumowych magików czy domorosłych mechaników.
Elvis2am - 13-02-16:49 napisał(a):-- Ryj to twoja mama ma i ty jesteś dziecinom
DrOne
Offline

PRO

Postów: 579
Pojazd: simson sr50
Skąd: Tarchały Małe
Dołączył: 19-02-2015
Reputacja: 13
#10
26.02.2015, 16:04
Ja zgadzam się w 100 % z Wolwo wiem to z własnego doświadczenia ... 60/5/3 do tego duże strojenie jest to set o wiele wiele mniejszej żywotności niż taki set jak 60/4 ... Swoje robią obroty dzięki których cierpi wał , łożyska do tego szybciej ściera się tuleja . 60/4 spokojna jazda małe obroty = o wiele większa żywotność !!!!
Jeżeli ci pomogłem daj +

Podczas remontu simson s51
więcej na https://www.facebook.com/pages/Simson-s5...3916250987
DonElton
Offline

PRO

Postów: 910
Pojazd: Simson s51
Skąd: Żabia Wola, okolice WGM
Dołączył: 19-03-2009
Reputacja: 12
#11
26.02.2015, 19:13
Ile lat masz simsona ?
Elvis2am - 13-02-16:49 napisał(a):-- Ryj to twoja mama ma i ty jesteś dziecinom
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jaki tłok i cylinder pwajda69 21 7,995 16.03.2018, 09:33
Ostatni post: simson514
  Simson jaki cylinder ? ForasH 4 2,027 17.02.2017, 19:38
Ostatni post: ForasH
  na czym będzie lepszy v-max dellorto 21 czy amal 21 60/5/3m strojne 10.500 spawak itp Rolnik696 12 4,247 11.01.2017, 17:19
Ostatni post: Pawelek01
  cylinder jaki dawid30502 21 4,962 15.08.2016, 10:19
Ostatni post: jaro5
  jaki cylinder kamilos98 8 2,639 03.08.2016, 21:26
Ostatni post: jaroslaw97

  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa