• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o motoryzacji Dyskusje o motoryzacji v
« Wstecz 1 2 3 4 5 … 13 Dalej »
Jaki motocykl na początek?

Wątek zamknięty 
Jaki motocykl na początek?

Strony (2): 1 2 Dalej »
Kornerzu Offline

Dawca

Postów: 961
Reputacja: 42
#1
09.02.2017, 00:55 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.11.2024, 01:22 przez kamilo0002. Powód edycji: Zmiana nazwy tematu )
Cześć, siemanko wszystkim Biggrin

Jako iż zbliża mi się już powoli powoli 17 i prawko już nie daleko(no może troszkę jeszcze) postanowiłem zrobić zamiast Kat. B oczywiście Kat. A2. Smile

I tu nasuwa się moje pytanie jaki motocykl brać pod uwagę w sensie nabrania doświadczenia, techniki itd. (Bo Simson to jednak Simson) . Lubię nakedy, ale sporty też uwielbiam. Wink

Trochę szperałem w internetach i mam swoich kandydatów Biggrin oto oni:
Łapiące się na A2

- SUZUKI GS500E

-KAWASAKI ER-5

I teraz sprawa wygląda tak, jakby wygladało i czy wogóle możliwe jest zblokowanie( orientuję się że tak,ale dopytuje ) trzech moich kolejnych kandydatów:

-HONDA CBR 600F4

- SUZUKI BANDIT 600

- SUZUKI GSX-r 600 k5

Dodam, że wszystkie motocykle (no może poza kawą) przypadają mi w motocyklowe gusta. Szczerbol więc czekam na wasze opinie, rady, sugestie, ale przede wszystkim mądrych wypowiedzi tych, z którymi takie moto miały styczność. Smile

Kurde, się rozpisałem XD

Pozdrawiam Kornel


Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2 
60/2 Black Racnig               
Ducati Energia
——————————————
BMW e90 2.0i 
——————————————
Hyundai Galloper
2.5TD Exceed 5D
Golibroda Offline

Weteran


Postów: 826
Reputacja: 35
#2
09.02.2017, 01:50
Polecam suzuki sv650 z 2005r. Jeździłem jak robiłem prawo jazdy na A2 i jest dość łatwe do opanowania. Moc 72km jest wystarczająca(oczywiście trzeba by zblokować je). Na pierwsze moto uważam, że sprzęt powinien być nie drogi, łatwy w naprawach i tani w częściach jak właśnie gs500. Kiedy coś się zepsuję, zaliczysz glebę( nie życzę Ci tego) nie wykosztujesz się wiele za naprawę a i nie będzie Ci tak żal.


Chcesz napisać post/wątek? Najpierw zastanów się i dopiero pisz- ułatwisz zrozumienie posta innym użytkownikom, a no i nie znajomość regulaminu szkodzi Biggrin
jaro5 Offline

Moderator

Postów: 3,581
Reputacja: 97
#3
09.02.2017, 08:26
Bandit jest bardzo przyjemnym motocyklem w prowadzeniu.
Ja jednak polecił bym yamahę xtx 660, bezawaryjny i fajny motocykl da się zarejestrować na a2.


pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw
Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja
Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
Kornerzu Offline

Dawca

Postów: 961
Reputacja: 42
#4
09.02.2017, 08:54
Jaro, co do SM zastanawiałem się nad husqvarną SMS 630, ale właśnie oglądałem filmik damianika na bandycie i kurde jakoś SM mi z głowy wyleciało.


Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2 
60/2 Black Racnig               
Ducati Energia
——————————————
BMW e90 2.0i 
——————————————
Hyundai Galloper
2.5TD Exceed 5D
jaro5 Offline

Moderator

Postów: 3,581
Reputacja: 97
#5
09.02.2017, 09:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2017, 09:26 przez jaro5.)
Jeździłem sporo xtx-em i powiem ci że fajna maszyna, zwłaszcza jak dasz power comandera i przelot wydech to naprawdę daje rade.


pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw
Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja
Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
Daniel$ Offline

Doświadczony


Postów: 203
Reputacja: 2
#6
09.02.2017, 09:36
Najlepszym rozwiązaniem będzie suzuki gs 500 tak mi się wydaje , dobrze się prowadzi i idealny do nauki jazdy i nie drogi jeżeli chodzi o utrzymanie ale przy kupnie nie ma co przepłacać bo długo nie pojeździsz sezon góra 2 zależy od Cb czy będziesz odczuwał bral mocy Biggrin I wtedy można polować na jaką 600 albo 900 Szczerbol


robigtaa Offline

Weteran


Postów: 659
Reputacja: 6
#7
09.02.2017, 14:43
jako iż większość forumowiczów kocha simsonki to moze ETZ250/251?


70/4 BLACK RACING 2P [ZT-Tuning 2P (*)] LFK Fi32 z bulwą FEZ SUM 21
I wiele innych Biggrin
YT: https://www.youtube.com/user/Robigtaa
Moj fp: https://www.facebook.com/SimsonS51Enduro...=bookmarks
Kornerzu Offline

Dawca

Postów: 961
Reputacja: 42
#8
09.02.2017, 15:12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2017, 19:39 przez Kornerzu.)
Kurczę nie chciałbym MZ bo by było to co z Simkiem sentyment i moto do końca, może kiedyś.

Wiecie możliwe że padnie na SUZUKI GS500E, ale gdybym zmienił zdanie i chciał np. Tę yamahe, SV, albo Bandita to jak to wszystko wygląda z tymi blokadami, czy można by je później zdjąć żeby moto było na A2. I jak przerejstrować na A2 600ccm. Jak to wygląda?


Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2 
60/2 Black Racnig               
Ducati Energia
——————————————
BMW e90 2.0i 
——————————————
Hyundai Galloper
2.5TD Exceed 5D
Damianik Offline

Doświadczony


Postów: 123
Reputacja: 8
#9
09.02.2017, 19:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2017, 19:49 przez Damianik.)
Stałem przed podobnym dylematem kiedyś chodź nie miałem zbytnio funduszy bez sprzedaży mojego Simsona. Ale zarobiłem na remoncie drugiego i miałem dużą okazję na GS500E na którym znów przejeździłem jeden sezon i sprzedałem z dużym zyskiem kupując pewnego Bandita od kuzyna. Co więcej mogę powiedzieć o tych sprzętach
GS500: najlepiej jest kupić tani sprawny technicznie egzemplarz, niewielkim kosztem podpicować, przejeździć sezon i sprzedać nie tracąc albo nawet zyskując. Plusy najważniejsze dla młodego motocyklisty to tani w utrzymaniu, najmniej spalił mi 3.7l na 100km/h w Bieszczadach średnio za 20zł robiłem ok 100-120km przy cenie paliwa 4.30-4.80zł, więcej jak 5.5l nigdy chodź wiele cfaniaków mi nie wierzyło, atrakcyjny wygląd chodź nie jest to typowo mięsisty motocykl a raczej lekki kształtem i ciężarem, części tanie i ogólnodostępne, osiągi zadowalające do 120km/h spoko potem już walka z wiatrem max 180km/h wycisnąłem aczkolwiek na jeden sezon zdecydowanie wystarczył Smile Z minusów trzeba pilnować oleju poprostu lubi to trochę zużyć i już ten typ tak ma no i dla mnie za niski był (nisko osadzone siedzenie), średnia wygoda ale fajna sportowa pozycja za kierownicą.
Bandit: mega zajebisty wygląd dla klasy naked bike, duży komfort, ,duża masa własna która w niczym nie przeszkadza bo moto jest zajebiście wyważone lepiej niż np. fazer, spalanie też zadowalające w granicach 5-7l, najmniej spalił mi 4.4l w trasie z chopperkami Biggrin Silnik nie do zajechania mój ma już 83tyś km, podstawowe serwisy i jeździsz. Moc z dwucylindrowej 500 na czterocylindrową 600 jest bardzo zadowalająca. Na pewno jeszcze jeden dwa sezony będzie ze mną. Zdecydowanie polecam! Kupiłem z normalną mocą i zblokowałem na A2 koszt 650zł blokada, 144zł przegląd no i rejestracja w tydzien czasu idzie wszystko załatwić jak masz wszystkie papiery z serwisu i hamowni (ja miałem jedno i drugie w jednym serwisie), fakture przegląd podstawowy i dodatkowy z opisem zmian to nie powinno być problemu z rejestracją na 35kw Smile CBR 600 F4 wydaje mi się na początek dobra chodź ten linowy przyrost mocy jak mówią bardziej pasuje do F4i. Ale jednak mniej wybacza błędy od poprzednio wymienionych i bardziej kusi do popisów typu guma, jedno koło Szczerbol Powodzenia w zakupie. Pozdro


https://obrazki.elektroda.pl/9460569000_1701072952.jpg
Kornerzu Offline

Dawca

Postów: 961
Reputacja: 42
#10
09.02.2017, 20:46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2017, 20:48 przez Kornerzu.)
Dzięki Damian za odpowiedź Smile coraz bardziej zaczynam się zastanawiać nad Banditem bo mnie urzekł Biggrin
Ty masz Bandita poliftowego? Na co miałbym zwracać uwagę przy kupnie i GS'a i Bandita? Bo raczej to będą moi główni kandydaci. Biggrin


Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2 
60/2 Black Racnig               
Ducati Energia
——————————————
BMW e90 2.0i 
——————————————
Hyundai Galloper
2.5TD Exceed 5D
Szymcio Offline

Mentor


Postów: 2,301
Reputacja: 146
#11
09.02.2017, 22:57
MZ 125 SM Wink


robigtaa Offline

Weteran


Postów: 659
Reputacja: 6
#12
10.02.2017, 14:38
@Szymcio, mowa tu o 500-600 powiedział ze etz250 odpada a ty tu z 125 XdDDD


70/4 BLACK RACING 2P [ZT-Tuning 2P (*)] LFK Fi32 z bulwą FEZ SUM 21
I wiele innych Biggrin
YT: https://www.youtube.com/user/Robigtaa
Moj fp: https://www.facebook.com/SimsonS51Enduro...=bookmarks
Kornerzu Offline

Dawca

Postów: 961
Reputacja: 42
#13
10.02.2017, 14:55
Co prawda to prawda jakbym chciał 125 to po zrobieniu B poczekałbym 3 lata i już.


Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2 
60/2 Black Racnig               
Ducati Energia
——————————————
BMW e90 2.0i 
——————————————
Hyundai Galloper
2.5TD Exceed 5D
Szymcio Offline

Mentor


Postów: 2,301
Reputacja: 146
#14
10.02.2017, 22:51
To Wy mówicie o 600 a MZ 125 SM spełnia wymagania na kategorię A2. Według mnie głupotą jest nie robić w dzisiejszych czasach kategorii B, ale kto co lubi.


Kornerzu Offline

Dawca

Postów: 961
Reputacja: 42
#15
10.02.2017, 23:50
Nigdzie nie napisałem, że nie będę robił kat. B. Szczerbol2
Powiedziałem że robię B i odrazu A2


Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2 
60/2 Black Racnig               
Ducati Energia
——————————————
BMW e90 2.0i 
——————————————
Hyundai Galloper
2.5TD Exceed 5D

Strony (2): 1 2 Dalej »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciepła bielizna na motocykl blig 3 9,470 03.03.2021, 21:28
Ostatni post: jaro5
  Motocykl z silnikiem diesla :D maneq 10 6,060 08.03.2015, 20:24
Ostatni post: krzych205
  Motocykl marzeń Jaagi 41 15,003 07.12.2014, 12:07
Ostatni post: FrasicaPL
  16 lat-A1-Motocykl-Wybór simsons51c 23 12,100 15.11.2012, 18:20
Ostatni post: boczek97
  Przyczepki pod motocykl bartsimson 0 2,811 23.11.2011, 11:51
Ostatni post: bartsimson

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa