02.01.2017, 01:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.01.2017, 01:57 przez PiekarzPaola.)
Okej dzięki Panowie za dobre rady w sumie i bardzo ciekawe czy dopowie ktoś coś z pierwszego na tej stronie posta? bo jutro już muszę zamawiać wysyłkę.
A od razu zapytam, pewnie o tym pytałem, ale jest późna pora i muszę się uwinąć... Zmienię na bank tą cewkę świetlną, dam nową żarówkę i mam z głowy w zasadzie te światła. Bo ludzie i na 6v jeździli a ja nie mam za co robić 12v od podstaw. Zapytam co do reszty cewek (tylko się upewniam) - zapłonową jakbym zmienił na 12v to by odnośnie sprawności i "poprawienia" zapłonu nic by nie wniosła? A ładowania tak samo jeśli chodzi o światła tylnie?
I też szybko odnośnie tych lag, nie mam duzego seta i nie będę miał, więc i nie bee miał większej zębatki, słyszałem o tym, że jak da się do s51 lagi od sr to mogą wyrywać gumę z tylnego koła. Czy to jest możliwe? I czy sprężyny 3.6 coś podwyższą (chodzi mi o trwałe) i czy pręt enduro w lagach zmienia coś bardzo w porównaniu od zwykłego? I czy 3.6 to dobra rozwiązanie pod 180cm i 90kg wagi kierowcy który będzie jeździł praktycznie tylko asfaltami?
A od razu zapytam, pewnie o tym pytałem, ale jest późna pora i muszę się uwinąć... Zmienię na bank tą cewkę świetlną, dam nową żarówkę i mam z głowy w zasadzie te światła. Bo ludzie i na 6v jeździli a ja nie mam za co robić 12v od podstaw. Zapytam co do reszty cewek (tylko się upewniam) - zapłonową jakbym zmienił na 12v to by odnośnie sprawności i "poprawienia" zapłonu nic by nie wniosła? A ładowania tak samo jeśli chodzi o światła tylnie?
I też szybko odnośnie tych lag, nie mam duzego seta i nie będę miał, więc i nie bee miał większej zębatki, słyszałem o tym, że jak da się do s51 lagi od sr to mogą wyrywać gumę z tylnego koła. Czy to jest możliwe? I czy sprężyny 3.6 coś podwyższą (chodzi mi o trwałe) i czy pręt enduro w lagach zmienia coś bardzo w porównaniu od zwykłego? I czy 3.6 to dobra rozwiązanie pod 180cm i 90kg wagi kierowcy który będzie jeździł praktycznie tylko asfaltami?