04.02.2015, 23:07
A wiec tak Mam żarówki:
Przód - halogenową H4 Philips Premium Vision +30% Jest to 55/60W
Tył Bosma 21/5W
Podświetlenie licznika i postojowe 2W (razem 8 W) - możliwość wyłączenia
I teraz moje pytanie...
LFK ma moc około 80W tak?
Jakie rozwiązanie jest lepsze:
a) Żarówka tył i przód prosto z cewki (stop z aku)
b) przód z cewki a tył i stop z aku?
Chodzi o to że h4 na krótkich (55W) Świeci ładnie jasno a na długich (60W) widać ze jest bardziej żółte niż białe, po prostu brakuje mu mocy.
Da się coś z tym zrobić? Nie mam mowy juz nawet o włączeniu 2 włókien na raz. Oba owszem świecą ale słabiej niż jedno (55W)
Czyli chodzi mi o to jak przekierować maksymalny prąd na przód. Ładowanie mam bardzo dobre bo 13.8V I aku mi dobrze trzyma wiec nie ma z tym problemów.
Liczę na jakieś sugestie.
I jaki jest najlepszy patent na ta moc statora aby jak najlepiej oświetlało drogę?
H4? Może jakieś inne propozycje?
Przód - halogenową H4 Philips Premium Vision +30% Jest to 55/60W
Tył Bosma 21/5W
Podświetlenie licznika i postojowe 2W (razem 8 W) - możliwość wyłączenia
I teraz moje pytanie...
LFK ma moc około 80W tak?
Jakie rozwiązanie jest lepsze:
a) Żarówka tył i przód prosto z cewki (stop z aku)
b) przód z cewki a tył i stop z aku?
Chodzi o to że h4 na krótkich (55W) Świeci ładnie jasno a na długich (60W) widać ze jest bardziej żółte niż białe, po prostu brakuje mu mocy.
Da się coś z tym zrobić? Nie mam mowy juz nawet o włączeniu 2 włókien na raz. Oba owszem świecą ale słabiej niż jedno (55W)
Czyli chodzi mi o to jak przekierować maksymalny prąd na przód. Ładowanie mam bardzo dobre bo 13.8V I aku mi dobrze trzyma wiec nie ma z tym problemów.
Liczę na jakieś sugestie.
I jaki jest najlepszy patent na ta moc statora aby jak najlepiej oświetlało drogę?
H4? Może jakieś inne propozycje?