Cześć wszystkim,
jestem Maciek i kompletnie raczkuję w kwestii DDRowskiej motoryzacji (dotąd głownie PRL i CSRS) ale niedawno stałem się posiadaczem dość rzadkiej maszyny, jaką jest Krause Piccolo Trumpf/7, którą pośrednio uratowałem przed złomowaniem
Jak dotąd udało mi się jedynie ustalić, że silnik pochodzi ze Spatz, przód wiadomo i że wyszło tego ok 2500 sztuk. Mam za to od cholery pytań:
- jakie tam klamki przychodziły? SR2 czy Schwalbe? u mnie są niestety rometowskie
- co zdjęcie w internecie to inna lampa tylna - jakieś pomysły?
- filtr powietrza to też loteria, sr2? taki teraz założyłem, ale kupiłem go z puszką szmerów od motorynki
- najważniejsze - gdzie to cholerstwo może mieć wybite numery ramy, o ile w ogóle? może była tylko tabliczka znamionowa?
Czyli ogólnie szukam jakichkolwiek informacji na temat tego rydwanu.
Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc
P.S. Bak już zamontowany pod siedzeniem, jak być powinno.
jestem Maciek i kompletnie raczkuję w kwestii DDRowskiej motoryzacji (dotąd głownie PRL i CSRS) ale niedawno stałem się posiadaczem dość rzadkiej maszyny, jaką jest Krause Piccolo Trumpf/7, którą pośrednio uratowałem przed złomowaniem
Jak dotąd udało mi się jedynie ustalić, że silnik pochodzi ze Spatz, przód wiadomo i że wyszło tego ok 2500 sztuk. Mam za to od cholery pytań:
- jakie tam klamki przychodziły? SR2 czy Schwalbe? u mnie są niestety rometowskie
- co zdjęcie w internecie to inna lampa tylna - jakieś pomysły?
- filtr powietrza to też loteria, sr2? taki teraz założyłem, ale kupiłem go z puszką szmerów od motorynki
- najważniejsze - gdzie to cholerstwo może mieć wybite numery ramy, o ile w ogóle? może była tylko tabliczka znamionowa?
Czyli ogólnie szukam jakichkolwiek informacji na temat tego rydwanu.
Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc
P.S. Bak już zamontowany pod siedzeniem, jak być powinno.