09.09.2017, 18:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.09.2017, 18:40 przez McMichael99.)
Witam, mam problem z instalacją 12V z zapłonem elektronicznym, a mianowicie pewnego dnia wracając ze szkoły simsonkiem, zauważyłem, że nie działają mi kierunkowskazy. Pomyslałem, że odpięły się piny, ale okazało się, że spalił się przerywacz i elba (miałem osobno) oraz bezpiecznik. Zakupiłem nowy bezpiecznik i elbe, podłączyłem (teraz wszystkie 4 piny do elby zamiast 2) i dalej nic, dodam że z puszki śmierdzi spalenizną, ładowania nie ma, czy na odpalonym czy na postoju to samo napięcie, nic nie drgnie. Może cewka siadła? Może zwarcie? Jakieś pomysły? Nie działają kierunki, klakson, stop (dowiedziałem się że mam 2 obwody do stopu, dawniej działał nawet na wyłaczonym, z aku, a teraz dopiero po włączeniu czyli jest też z cewki) i tak jak już napisałem, nie ma ładowania. Światła przód i tył działają.
Aha, po założeniu nowej elby i bezpiecznika, znowu spaliło bezpiecznik. Elbe odpiąłem, na szczęście się nie spaliła, na razie nie chcę ryzykować, więc metoda prób i błędów odpada
Aha, po założeniu nowej elby i bezpiecznika, znowu spaliło bezpiecznik. Elbe odpiąłem, na szczęście się nie spaliła, na razie nie chcę ryzykować, więc metoda prób i błędów odpada
Mój sim s70 enduro :
- cylinder 70/4/3 mk2 24/34
- tłok ZT-tuning 2p
- głowica almot s70
- wał MZA s70 bez wypełniaczy
- łożyska NTN
- sprzęgło s51 na docisku 1.6 z dekielkiem oporowym
- spawak górny by Garry
- zapłon Ducati Energia
- cylinder 70/4/3 mk2 24/34
- tłok ZT-tuning 2p
- głowica almot s70
- wał MZA s70 bez wypełniaczy
- łożyska NTN
- sprzęgło s51 na docisku 1.6 z dekielkiem oporowym
- spawak górny by Garry
- zapłon Ducati Energia