19.08.2018, 15:59
Więc tak jeszcze w tym roku kupuje simka i będę robił na typowego poczciwego DDR-a.
I chciałbym trochę podyskutować na temat "idealnego sprzętu" w trasy bo mam na nim zamiar trzaskać kilometry w weekendy i co nie co publikować na forum z moich wyjazdów.
Mam już gotowe kartery DDR idealny stan, skrzynie 4b DDR, sprzęgło i koszyk S51 DDR i oczywiście Tłok DDR na 1 szlif z pierścieniami(Nie używane) i cylinder 50cc 1 szlif(stan idealny). Zakupiłem części od takiego dziadka wszystko nowe z lat 88/90 kupował na zapas jak on to powiedział
nie były używane wszystko leżało w garażu aż ja odkupiłem od niego te części. Cylinder oddałem do Jackmotors na fazowanie okien żeby wiadomo pierścienie tak nie dzwoniły przezorny ubezpieczony.
Chcę żeby simson był wytrzymały bez żadnych tuuningów ale tak poczytałem sobie na temat tych wysokości okien na forum i tu rodzi się moje pytanie czy coś mogę poprawić w moim cylindrze żeby ciut lepiej było ale nie kosztem niższej wytrzymałości ?
I chciałbym trochę podyskutować na temat "idealnego sprzętu" w trasy bo mam na nim zamiar trzaskać kilometry w weekendy i co nie co publikować na forum z moich wyjazdów.
Mam już gotowe kartery DDR idealny stan, skrzynie 4b DDR, sprzęgło i koszyk S51 DDR i oczywiście Tłok DDR na 1 szlif z pierścieniami(Nie używane) i cylinder 50cc 1 szlif(stan idealny). Zakupiłem części od takiego dziadka wszystko nowe z lat 88/90 kupował na zapas jak on to powiedział

Chcę żeby simson był wytrzymały bez żadnych tuuningów ale tak poczytałem sobie na temat tych wysokości okien na forum i tu rodzi się moje pytanie czy coś mogę poprawić w moim cylindrze żeby ciut lepiej było ale nie kosztem niższej wytrzymałości ?
Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
