29.05.2025, 20:15
Dolot robimy 19 więc gaźnik też musi być 19, wydech 26mm ale poszerzony w środku czyli tej samej szerokości jak łączące go otwory
Okna w tulei:
Dolot szerokość 26mm początek okna od wcięcia w wystającej tulei 15mm koniec okna 29mm.
Przepłkujące: tuleja te wycięcia przy kanałach przepłkujących ma przedłużone aż do aluminium, od aluminium początek dolnego okna 25mm a górna krawędź 35mm. Szerokość okna 19mm. Kanały w aluminium schodzące się z karterami szersze w każdą stronę o 1mm i poszerzone w środku, aluminium zostawione przy tulei na 2mm.
Okno wydechowe. Szerokość 20mm, dół okna od krawędzi tulei 48mm góra 68mm.
Kanał dolotowy jak najbardziej prosty i nie polerowany, kanały przelotowe i wydechowe wygładzić.
Wszelkie pomiary są robione od dołu tulei. Dół tulei i cylindra jest to ta część która wchodzi do silnika.
Okna przepłkujące muszą się zgrywać z kanałami w silniku czyli trzeba te w silniku poszerzyć.
Dyszę główną zastosować 76-85
Pomiar szerokości okien odbywał się po prostej a nie po łuku.
Jeśli chcecie wydech 32mm to należy poszerzyć koniec kanału wydechowego na styku z kolankiem do 28mm.
Kolanko maksymalnie skrócić tak aby kolanko weszło 4-6cm w wydech. Wydech przed montażem rozebrać i wyczyścić ze smoły i nagaru, jeśli w lejku odbijającym fale macie więcej niż jedną dziurę na środku to wydech należy wymienić na nowy albo zaspawać te dziury po za środkową gdyż to były polskie patenty aby ograniczyć vmax.
Miłej zabawy.
Okna w tulei:
Dolot szerokość 26mm początek okna od wcięcia w wystającej tulei 15mm koniec okna 29mm.
Przepłkujące: tuleja te wycięcia przy kanałach przepłkujących ma przedłużone aż do aluminium, od aluminium początek dolnego okna 25mm a górna krawędź 35mm. Szerokość okna 19mm. Kanały w aluminium schodzące się z karterami szersze w każdą stronę o 1mm i poszerzone w środku, aluminium zostawione przy tulei na 2mm.
Okno wydechowe. Szerokość 20mm, dół okna od krawędzi tulei 48mm góra 68mm.
Kanał dolotowy jak najbardziej prosty i nie polerowany, kanały przelotowe i wydechowe wygładzić.
Wszelkie pomiary są robione od dołu tulei. Dół tulei i cylindra jest to ta część która wchodzi do silnika.
Okna przepłkujące muszą się zgrywać z kanałami w silniku czyli trzeba te w silniku poszerzyć.
Dyszę główną zastosować 76-85
Pomiar szerokości okien odbywał się po prostej a nie po łuku.
Jeśli chcecie wydech 32mm to należy poszerzyć koniec kanału wydechowego na styku z kolankiem do 28mm.
Kolanko maksymalnie skrócić tak aby kolanko weszło 4-6cm w wydech. Wydech przed montażem rozebrać i wyczyścić ze smoły i nagaru, jeśli w lejku odbijającym fale macie więcej niż jedną dziurę na środku to wydech należy wymienić na nowy albo zaspawać te dziury po za środkową gdyż to były polskie patenty aby ograniczyć vmax.
Miłej zabawy.


