07.11.2020, 22:12
Silnik jest przerobiony.
.
cylinder ZT60 wraz z tłokiem 2p
Gaźnik Arreche 21 dysza 85 (oczywiście króciec ssący 21)
Wydech platek recing 9500obr/min
Zapłon Ducati Energa 1,7mm przed GMP
Głowica 60 zakładana bez uszczelki
Musze go wysoko kręcić przy ruszaniu gdyż przy obrotach rzędu 4 tys/obr simson mocno zamula niby jedzie ale tak jak by mu paliwa gaźnik nie podawał.
O dziwo problem w zupełności zniknął gdy założyłem głowicę 50 i znacznie wzrosło ciśnienie. Wtedy simson przyspieszał już od najniższych obrotów.
Wiecie co może być przyczyną?
.
cylinder ZT60 wraz z tłokiem 2p
Gaźnik Arreche 21 dysza 85 (oczywiście króciec ssący 21)
Wydech platek recing 9500obr/min
Zapłon Ducati Energa 1,7mm przed GMP
Głowica 60 zakładana bez uszczelki
Musze go wysoko kręcić przy ruszaniu gdyż przy obrotach rzędu 4 tys/obr simson mocno zamula niby jedzie ale tak jak by mu paliwa gaźnik nie podawał.
O dziwo problem w zupełności zniknął gdy założyłem głowicę 50 i znacznie wzrosło ciśnienie. Wtedy simson przyspieszał już od najniższych obrotów.
Wiecie co może być przyczyną?