• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Pojazdy użytkowników Filmy v
1 2 3 4 5 … 8 Dalej »
Najszybszy Simson na świecie

Najszybszy Simson na świecie

kamilo0002 Offline

Administrator

Postów: 530
Reputacja: 18
#1
20.12.2024, 20:40
Chwytliwy tytuł, więc nie mogło zabraknąć tego i u nas 😜
Fajnie, że materiały o Simsonach mają takie zasięgi.



Mój kanał na YouTube z muzyką klubową -> Housemaker
Simson S50 -> Simson SR50 -> VW Vento -> Seat Leon I -> Audi A3 8P -> Audi A3 8V
twojstara1 Offline

Mentor


Postów: 1,521
Reputacja: 20
#2
20.12.2024, 21:24 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.12.2024, 21:25 przez twojstara1.)
Oglądałem do połowy. Piotr którego tutaj chyba wszyscy znamy w pewnym momencie powiedział że jego silnik ma 40KM potem na hamowni wyszło 36KM i twierdził że jakby użył tylnego hamulca to wartość by wzrosła z czego to wynika?

PS. Na jednoślad są 3 wywiady z Chylem.


HoeronixHD Offline

Moderator

Postów: 1,939
Reputacja: 30
#3
21.12.2024, 13:46
Ponieważ hamownia bada zdolność do rozpędzenia ciężkiej rolki i potem bada straty jakie powstały na przeniesieniu napędu poprzez pomiar jak szybko ta rolka się zatrzymuje. Bo to się wciska sprzęgło na koniec i czeka na wyliczenie strat.
Im szybciej się rozpędzi tym większa moc na rolce.
Im szybciej się zatrzymuje tym większe straty.
Moc na rolce plus straty = moc na silniku.
Dodając obciążenie hamulcem na koniec - dodajemy strat.





  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa