01.03.2015, 19:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.04.2016, 18:44 przez simson.enduro.)
Nieaktualne
01.03.2015, 19:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.04.2016, 18:44 przez simson.enduro.)
Nieaktualne
01.03.2015, 19:28
Zależy co chcesz osiągnąć czy poszaleć czy spokojna jazda ?
Jeżeli ci pomogłem daj +
Podczas remontu simson s51 więcej na https://www.facebook.com/pages/Simson-s5...3916250987
01.03.2015, 19:32
Do 70ccm musisz rozwiercic kartery , a do 60 nie. 60/4/3 jest wysilone wiec Ci bedzie troche palic, mysl nad 70 lub 60/4, chyba ze chcesz miec duza moc to bierz 60/4/3
01.03.2015, 20:40
Jezeli chcesz aby to mialo moc to kup 60/4/3 za to jezeli chcesz aby mniej palil to 60/4.
02.03.2015, 13:01
Wykonanie ma tu chyba najwiekszą role
![]() 60/4 dobrze zrobione spokojnie objedzie (na dobrym osprzencie ) spokojnie 4/3 ![]()
02.03.2015, 18:22
Jeżeli masz fundusze to lepiej 70ccm. Ale do tego musisz już rozwiercać kartery. A jeżeli juz 60ccm to polecam ci lepiej 60/4/3 i do tego amal 21 jakiś spawak lub leo vince i latasz
![]()
02.03.2015, 18:56
Polecę Ci seryjną 70. Miałem ostatnio porównanie z zadbaną 60/4, i to co mogę stwierdzić że osiągi są bardzo podobne, dużo zależy od osprzętu. Najważniejsze jest jednak to że 70 w moim odczuciu jest bardziej elastyczna, a /4 ma wiecej mocy na górze, jak kto lubi. Do spokojnej jazdy 70, w dodatku odwdzieczy sie trwaloscia i spalaniem
![]()
02.03.2015, 21:20
A może 70/4 LFK, fi32.:-)
Pomogłem dodaj + do reputacji
![]() Najpiękniejszy widok na świecie.Widok z wnętrza kasku. ![]() |
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Nieaktualne | simson.enduro | 11 | 3,710 |
28.04.2015, 19:46 Ostatni post: Snake |