Witam, chciałem podzielić się z wami moją opinią o oleju Addinol MZ 406.
Olej można kupić za niecałe 22zł na stronie JackMotors.pl.
Za tą cenę otrzymujemy naprawdę dobrej jakości olej syntetyczny (na JM pisze że pół ale to nieprawda), nie pozostawia strasznych ilości nagaru (na tłoku stworzyła się warstwa proszku która schodzi po przetarciu jej palcem), wydech jest czysty i nigdy nie miałem problemów z przeciekami na kolanku.
Idealnie miesza się z benzyną, nawet po dwóch tygodniach od wymieszania z benzyną, mieszanka nie rozdziela się (miałem przypadek że po 4 dniach było widać przejście między olejem a benzyną w butelce - Mannol 2-Takt Universal).
Teraz coś co może komuś wydawać się niemożliwe.
Robiłem mieszankę 1:100 czyli na litr benzyny dolewałem 10ml oleju. Po zrobieniu ponad 1000km na gładzi cylindra nie widać żadnych rys, tłok oraz pierścienie w idealnym stanie.
Dlaczego tak zrobiłem? Z zwykłego niedopatrzenia - jako miarkę wziąłem nakrętkę od butelki z tym olejem (po 3 miesiącach dopiero zmierzyłem strzykawką ile oleju jest w nakretce).
Przesyłam zdjęcia cylindra i tłoka zaraz po zorientowaniu się że lałem za mało oleju. Dużo na nich nie widać ale zapewniam was że Simson nadal jeździ i ma się dobrze Teraz już robię prawidłową mieszankę, a tłok MZA jak puchł tak dalej puchnie Za kilka miesięcy będę robił remont silnika to wrzucę zdjęcia samej gładzi tulei.
Szczerze polecam ten olej wszystkim którzy szukają taniego dobrego oleju do swojego dwusuwa.
Link do oleju: http://www.jackmotors.pl/old-timer/olej-...r-2t-mz406
Zdjęcia: https://goo.gl/photos/jZWfWmoPvpnroiJ26
https://goo.gl/photos/eDBxzHidkjvCa3kQ7
Olej można kupić za niecałe 22zł na stronie JackMotors.pl.
Za tą cenę otrzymujemy naprawdę dobrej jakości olej syntetyczny (na JM pisze że pół ale to nieprawda), nie pozostawia strasznych ilości nagaru (na tłoku stworzyła się warstwa proszku która schodzi po przetarciu jej palcem), wydech jest czysty i nigdy nie miałem problemów z przeciekami na kolanku.
Idealnie miesza się z benzyną, nawet po dwóch tygodniach od wymieszania z benzyną, mieszanka nie rozdziela się (miałem przypadek że po 4 dniach było widać przejście między olejem a benzyną w butelce - Mannol 2-Takt Universal).
Teraz coś co może komuś wydawać się niemożliwe.
Robiłem mieszankę 1:100 czyli na litr benzyny dolewałem 10ml oleju. Po zrobieniu ponad 1000km na gładzi cylindra nie widać żadnych rys, tłok oraz pierścienie w idealnym stanie.
Dlaczego tak zrobiłem? Z zwykłego niedopatrzenia - jako miarkę wziąłem nakrętkę od butelki z tym olejem (po 3 miesiącach dopiero zmierzyłem strzykawką ile oleju jest w nakretce).
Przesyłam zdjęcia cylindra i tłoka zaraz po zorientowaniu się że lałem za mało oleju. Dużo na nich nie widać ale zapewniam was że Simson nadal jeździ i ma się dobrze Teraz już robię prawidłową mieszankę, a tłok MZA jak puchł tak dalej puchnie Za kilka miesięcy będę robił remont silnika to wrzucę zdjęcia samej gładzi tulei.
Szczerze polecam ten olej wszystkim którzy szukają taniego dobrego oleju do swojego dwusuwa.
Link do oleju: http://www.jackmotors.pl/old-timer/olej-...r-2t-mz406
Zdjęcia: https://goo.gl/photos/jZWfWmoPvpnroiJ26
https://goo.gl/photos/eDBxzHidkjvCa3kQ7
Simson S51/1 B '82 Almot+MZA 50ccm 4B Platyna 12V
Jawa 50 Mustang 223p '79 Almot 50ccm 3B Platyna 12V
Jawa 50 Mustang 223p '79 Almot 50ccm 3B Platyna 12V