31.07.2015, 17:35
Witam od pewnego czasu zastanawia mnie jedna rzecz.Mianowicie czy poszerzanie zasilań ma wogule jaki kolwiek sens ?.Kiedyś u siebie wykonywałem taki zabieg przy cylindrze 60/4/3 z tłokiem ringflutter 2p który odcinał w połowie obrotów.
https://www.bikepics.com/pictures/2492536/
Mocy zamiast dodać to odjęło(zlikwidowało efekt założonego wcześniej wału z wypełniaczami poprzez zwiększenie pojemności komory korbowej)
Na stronie ZT-tuning są gotowe zestawy s60 s70 s80 przy każdym z nich jest gaźnik 20mm(coś ala 20n1-11 PWK) i oryginalne zasilania przy strojeniu 11 500 cylindry (najprawdopodobniej 4 płuki i 2 wydechowe tzn 70/4/2)osiągają 60cc 14km 70cc 17km 85cc 20km.Przykładowe 70/4/2 17km
http://translate.google.pl/translate?hl=...rev=search
Jak widać takie symetryki dorównują bez problemu zestawom do sendy za 1300zł http://moto125.pl/p/873/2315/cylinder-ki...derbi.html
Nawet zestawy BB3 105ccm robią na oryginalnych zasilaniach co o tym sądzicie lepiej zostawiać oryginał i mieć pewność że nie zaburzymy nakierowania czy lepiej poszerzać ?
https://www.bikepics.com/pictures/2492536/
Mocy zamiast dodać to odjęło(zlikwidowało efekt założonego wcześniej wału z wypełniaczami poprzez zwiększenie pojemności komory korbowej)
Na stronie ZT-tuning są gotowe zestawy s60 s70 s80 przy każdym z nich jest gaźnik 20mm(coś ala 20n1-11 PWK) i oryginalne zasilania przy strojeniu 11 500 cylindry (najprawdopodobniej 4 płuki i 2 wydechowe tzn 70/4/2)osiągają 60cc 14km 70cc 17km 85cc 20km.Przykładowe 70/4/2 17km
http://translate.google.pl/translate?hl=...rev=search
Jak widać takie symetryki dorównują bez problemu zestawom do sendy za 1300zł http://moto125.pl/p/873/2315/cylinder-ki...derbi.html
Nawet zestawy BB3 105ccm robią na oryginalnych zasilaniach co o tym sądzicie lepiej zostawiać oryginał i mieć pewność że nie zaburzymy nakierowania czy lepiej poszerzać ?