• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Awarie v
« Wstecz 1 … 26 27 28 29 30 … 140 Dalej »
Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11

Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11

Simson3k Offline

Doświadczony


Postów: 161
Reputacja: 1
#1
31.03.2018, 20:40
Witam mam problem z wyregulowaniem nowego gaźnika 16N1-11. Gaźnik pochodzi nowy z Jack Motors. Dysza główna 72 Powietrza 35. Regulowane na każde sposoby przy iglicy na środek simson jest tak zalewany jak na ssaniu dałem max na dół świeca coś na podobe cegły. Kręcenie śrubką od mieszanki wiele nie daje ,simson nie ma tyle mocy co powinien potrafi przerywać. Regulowałem cały dzień na każdy sposób. Na starym 16N1-11 jest dobrze tylko tam nie ma wolnych obrotów. Zapłon Ducati Energia Wydech Fi32mm bulwa


jaroslaw97 Offline

Mentor


Postów: 1,818
Reputacja: 49
#2
01.04.2018, 14:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.04.2018, 14:48 przez jaroslaw97.)
Skoro na starym nie ma wolnych obrotów to silnik ciągnie lewe powietrze i potwierdza to fakt że nie reaguje śrubka od mieszanki. A każdy nowy BVF trzeba najpierw rozkręcić i wyczyścić z opiłków i sprawdzić ustawienie pływaka bo zazwyczaj jest źle. źle ustawiony pływak i będzie zalewało -USTAW JAK W INSTRUKCJI

Jaka masz świecę?


Simson3k Offline

Doświadczony


Postów: 161
Reputacja: 1
#3
01.04.2018, 15:14
Na starym 35letnim gaźniku DDR nie ma wolnych obrotów. Tylko na nim na innych gaźnikach jest ok. Simmeringi zostały wymienione zarówno ten od sprzęgła jak i od strony zapłonu. Zapłon ustawiony stroboskopem na około 2mm przed GMP Lewego powietrza nie ciągnie. Rozkręcałem go do gołej obudowy i czyściłem nie było opiłków. Pływak nie jest dziurawy ,i ustawiony według zaleceń czyli poziom paliwa na równo ze słupeczkiem. Na śrubkę od regulacji reaguje ,lecz nie da się go poprawnie wyregulować. Wcześniej był DPR ,lecz gniazdo przepustnicy uległo uszkodzeniu przezemnie. Na DPR pracował wyśmienicie. Świeca NGK B8HS na Bosch jest to samo. Zakupiłem już gaźnik Bing17 ,więc do czasu aż przyjdzie mi Bing chcę ogarnąc ten. Nigdy nie miałem z nimi problemów trafiłem na jakiś felerny czy co?


jaroslaw97 Offline

Mentor


Postów: 1,818
Reputacja: 49
#4
01.04.2018, 15:39 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.04.2018, 15:44 przez jaroslaw97.)
Ja miałem i mam różne BVF-DDR i MZA 16 i 19 i zero problemów.

Zobacz czy po zdjęciu gumy od filtra coś się zmieni a potem zakryj częściowo dolot powietrza i reguluj.

Stroboskopem ustawiamy zapłon gdy znamy dokładnie obroty silnika.Dla Simsona ustawiamy przy 3tys. obr. ale to nie ma nic wspólnego z tym że regulacja nie działa. Zgłaszałeś to w JM ? U mnie na starym gaźniku DDR i nowym MZA nie było wolnych obr. gdy puszczały uszczelniacze.


Simson3k Offline

Doświadczony


Postów: 161
Reputacja: 1
#5
01.04.2018, 16:13
Po zdjęciu gumy filtra nic poza buczeniem się nie zmienia. Zapłon ustawiony przy 3k RPM idealnie. Ten nowy MZA ma wolne obroty tylko nie chce jechać jak powinien. Na DPR pracował super ,szkoda tylko ,że gniazdo przepustnicy uległo uszkodzeniu. Na innych gaźnikach typu Amal DPR simek pracuje równo i ciągnie do końca. Trafiłem na jakąś felerną sztukę i tyle. Usczelniacze nie puszczają są nowe NJK Viton ,i na innych gaźnikach jest ok. Czekam teraz na gaźnik DPR ,tam będzie jak należy pracował simek. Także nie wiem co może być przyczyną nowy gaźnik i shit. Nie zgłaszałem na JM tego


xKriss Offline

Początkujący


Postów: 10
Reputacja: 0
#6
01.04.2018, 16:15
Musisz pokombinować z odpowiednim ustawieniem iglicy. Ja w swoim BVF 16n1-11 też z JM ale kupowany 2 lata temu również nie mogłem dojść do ładu ale u mnie przyczyną był wysłużony zapłon. Po zmianie na LFK trudno ustawić obroty, ale po zabawie z iglicą i to nie tak jak mówi instrukcja/internet tylko dostosowaniu do swojego silnika dopiero zagrał tak jak ma być i miał moc.

PS.
Sprawdź czy nie zawiesza Ci się czasem przepustnica, ponoć częsty przypadek spotkałem się z tym u Siebie i paru kolegów miało podobnie.


Simson3k Offline

Doświadczony


Postów: 161
Reputacja: 1
#7
01.04.2018, 16:17
Nic się nie zawiesza Iglica już była na każdym ząbku na każdy ząbek próbowałem regulować bez skutku.


jaroslaw97 Offline

Mentor


Postów: 1,818
Reputacja: 49
#8
01.04.2018, 21:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.04.2018, 21:14 przez jaroslaw97.)
Iglica nie ma znaczenia powyżej 3/4 manetki bo jest już powyżej dyszy iglicowej i wtedy to tak jak by jej nie było.

Jaki masz cyl?

Przytykałeś częściowo dolot po zdjęciu gumy?Dusił się itp?To ważne


Simson3k Offline

Doświadczony


Postów: 161
Reputacja: 1
#9
01.04.2018, 21:20
Przytykałem to się dusił momentalnie. Cylinder 50/2 Almot Tłok MZA 2P. Przebieg około 700km prawie można powiedzieć ,że dotarty. Silnik po całej kapitalce w BDB stanie. Na innych gaźnikach jest okej. Na DPR musiałem mieć dyszę główną 75 na tej jechał najlepiej. Dodam ,że wydech Fi32mm bulwa w serii daje bardzo dużo ,ale i paliwa potrzeba więcej


xKriss Offline

Początkujący


Postów: 10
Reputacja: 0
#10
02.04.2018, 02:43
To mój błąd nie doczytałem że na wolnych jest git tylko mocy brak Wink


Simson3k Offline

Doświadczony


Postów: 161
Reputacja: 1
#11
02.04.2018, 14:33
Do zamknięcia nie będę się z tym badziewiem użerał. Na dniach dojdzie Bing to jest prawdziwy gaźnika anie jakieś BVF.


jaroslaw97 Offline

Mentor


Postów: 1,818
Reputacja: 49
#12
02.04.2018, 18:16
Mam kilka BVF i sobie bardzo chwale.Przy 60/4 pali mi tyle co bing przy 50cm


simson514 Offline

Doświadczony


Postów: 240
Reputacja: 7
#13
02.04.2018, 18:49
Ja tam binga sobie nie chwale wole już bvf


HoeronixHD Offline

Moderator

Postów: 1,939
Reputacja: 30
#14
02.04.2018, 19:12
Bing się nadaje tylko do serii. Przy takim przykładowym 60/4 potrzeba już gardziel 19mm


Simson3k Offline

Doświadczony


Postów: 161
Reputacja: 1
#15
02.04.2018, 20:02
Tak ,bo będzie on latał w serii. Z nowych gaźników tylko DPR mogę polecić





  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  S51 - problem po czyszczeniu gaźnika MajkelS51 2 579 23.03.2024, 23:37
Ostatni post: twojstara1
  Gaźnik 16n1-11 vKABI 7 1,696 13.11.2022, 16:13
Ostatni post: twojstara1
  Wolne obroty/ regulacja gaznika hideONfatty 15 4,252 17.10.2021, 10:11
Ostatni post: adasiek1111
  Regulacja skrzyni problem agregator 4 1,657 17.08.2021, 15:21
Ostatni post: agregator
  Nowy oryginalny gaznik 16n1-11 paskol 12 3,400 18.04.2020, 18:06
Ostatni post: adasiek185

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa