• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Forum o Simsonach Tutoriale v
1 2 3 4 5 … 8 Dalej »
Przeróbka Simsona na wersję Enduro

 
  • 1 głosów - średnia: 4
Przeróbka Simsona na wersję Enduro
HaXbOx
Offline

PRO

Liczba postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#1
23.02.2015, 18:24 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2015, 18:25 przez HaXbOx.)
W tym tutorialu opiszę koszty związane z przeróbką Simsona na wersję Enduro.

Koszty podstawy:
BŁOTNIK SIMSON PRZÓD CZARNY MZA ENDURO - 36 zł
UCHWYT BŁOTNIKA PRZÓD SIMSON ENDURO ORG - 15 zł
[1.ABY ZAŁOŻYĆ UCHWYT BŁOTNIKA NALEŻY PRZEDTEM WYWIERCIĆ OTWORY NA DOLNEJ PÓŁCE WIDELCA]
[2.WIĘKSZOŚĆ MODELÓW S51 ENDURO (MOTOROWERY) WYCHODZIŁO ZE ZWYKŁYM METALOWYM BŁOTNIKIEM]


DŹWIGNIA STARTERA SIMSON ENDURO S51E MZA - 30 zł

WSPORNIK RAMY SIMSON ENDURO KPL ORG - 90 zł
[NA RAMIE POD BAKIEM NALEŻY DOSPAWAĆ MOCOWANIE DO WSPORNIKÓW]

DŹWIGNIA HAMULCA TYŁ SIMSON ENDURO MZA - 67 zł
PODNÓŻEK KIEROWCY SIMSON ENDURO S51 ORG - 23 zł
[PRAWA STRONA JEST DŁUŻSZA,WIĘC POMIMO TŁUMIKA MAMY MIEJSCE NA NOGĘ]

KIEROWNICA SIMSON ENDURO ORG - 38 zł [KIEROWNICA JEST WYŻSZA,LEPIEJ WYGLĄDA]

POKROWIEC SIEDZENIA SIMSON ENDURO - 29 zł [PIKOWANY]

KOLANKO TŁUMIKA SIMSON ENDURO - 24 zł
OBEJMA KOLANKA SIMSON ORG ENDURO 4,50 zł
OBEJMA KOŃCÓWKI TŁUMIKA SIMSON ENDURO ORG - 10zł [TE DWIE OBEJMY POTRZEBNE SĄ ABY ZAMOCOWAĆ OSŁONĘ TŁUMIKA,ORYGINALNE NIE PASUJĄ]
OSŁONA TŁUMIKA SIMSON ENDURO - 27zł
TŁUMIK SIMSON S51E, S70E ENDURO CHROM MZA - 106 zł [TŁUMIK MA SPECJALNE WGNIECENIE,W KTÓRYM SIĘ MIEŚCI AMORTYZATOR,PRZEZ TO NIE ZWIĘKSZA SIĘ SZEROKOŚĆ MOTORU]
UCHWYT OSŁONY TŁUMIKA SIMSON S51 ENDURO - 4zł
UCHWYT TŁUMIKA SIMSON ENDURO CZARNY - 20zł


PRAWA POKRYWA FILTRA POWIETRZA SIMSON ENDURO - ok.30 zł(UŻYWANA!) [POSIADA WGŁĘBIENIE GDZIE PRZECHODZI TŁUMIK]

Kiedy kupiliśmy owe części należy zwrócić uwagę na UCHWYT TŁUMIKA SIMSON ENDURO CZARNY.Powinien być on przymocowany do tłumika bez żadnych przeróbek typu przycinanie,czy wyginanie.Wówczas mamy gwarancję że wszystko zostało zrobione poprawnie. Smile

Łączny koszt to około 553,50 zł

Oczywiście to tylko podstawa,należy zwrócić uwagę,że różne modele Simsonów rożniły się wyposazeniem,więc niezbedne jest dokupienie kilku rzeczy.


TU W PRZYSZŁOŚCI WYPISZĘ CZYM SIĘ RÓŻNIŁY POSZCZEGÓLNE MODELE I CO NALEŻY DO NICH DOKUPIĆ

CENY PODAŁEM W ZAOKRĄGLENIU

Panowie,komentować!
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

Snake
Offline

PRO

Liczba postów: 913
Pojazd: s51/1 E
Skąd: Podlasie
Dołączył: 22-12-2014
Reputacja: 15
#2
23.02.2015, 18:31
Nawet dobry tutek ,ale trochę to kosztuje Smile
HaXbOx
Offline

PRO

Liczba postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#3
23.02.2015, 18:34
Tak jak napisałem to tylko szczyt góry lodowej.
Wiesz koszty kosztami,ale wtedy będzie jak org. Enduro Smile
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

DrOne
Offline

PRO

Liczba postów: 579
Pojazd: simson sr50
Skąd: Tarchały Małe
Dołączył: 19-02-2015
Reputacja: 13
#4
23.02.2015, 18:43
Dobry tutek , przyda się ... Ale czy opłacalne zmieniać na enduro jak taki koszt Xd
Jeżeli ci pomogłem daj +

Podczas remontu simson s51
więcej na https://www.facebook.com/pages/Simson-s5...3916250987
Kornel[LWG]
Offline

PRO

Liczba postów: 918
Pojazd: Simson S51 B1-4
Skąd: Runowo
Dołączył: 05-05-2014
Reputacja: 41
#5
23.02.2015, 18:52
Fajny tutek polać mu!!!
Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2
60/2 Black Racnig
Ducati Energia
piwo
HaXbOx
Offline

PRO

Liczba postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#6
23.02.2015, 19:06
(23.02.2015, 18:43 )dawid56127 napisał(a): Dobry tutek , przyda się ... Ale czy opłacalne zmieniać na enduro jak taki koszt Xd
To już zależy od tego co chce przerobić Smile

(23.02.2015, 18:52 )Kornel[LWG] napisał(a): Fajny tutek polać mu!!!

Dzięki Smile
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

Radek
Offline

PRO

Liczba postów: 1,742
Pojazd: Simson S51
Skąd: Żołynia
Dołączył: 15-07-2012
Reputacja: 61
#7
23.02.2015, 21:09
Elegancki tutek.:-)
Pomogłem dodaj + do reputacji Biggrin

Najpiękniejszy widok na świecie.Widok z wnętrza kasku.Szczerbol
Daw8
Offline

Stały bywalec

Liczba postów: 111
Pojazd: Yamaha DT80
Skąd: Wrocław
Dołączył: 17-05-2013
Reputacja: 2
#8
23.02.2015, 21:11
Jeszcze amory i linki enduro.
Audi 80 B2 '79
zeflo
Offline

PRO

Liczba postów: 1,509
Pojazd: S51N & S51B
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 17-03-2014
Reputacja: 38
#9
23.02.2015, 21:22
Jak zmieniasz pokrowiec, to także gąbkę siedzenia. W Enduro jest ona lekko zadarta do góry na końcu siedzenia.
Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

HaXbOx
Offline

PRO

Liczba postów: 1,372
Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Skąd: Brodła
Dołączył: 21-11-2014
Reputacja: 17
#10
23.02.2015, 21:46
(23.02.2015, 21:11 )Daw8 napisał(a): Jeszcze amory i linki enduro.

(23.02.2015, 21:22 )zeflo napisał(a): Jak zmieniasz pokrowiec, to także gąbkę siedzenia. W Enduro jest ona lekko zadarta do góry na końcu siedzenia.

Racja,racja jutro jeszcze popoprawiam i powoli będę uzupełniać co potrzeba dokupić do wersji N,B1-3,B1-4 itd. Smile
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125

Wolwo
Offline

Zaawansowany

Liczba postów: 496
Pojazd: Simson S51
Skąd: Lichtajny
Dołączył: 02-03-2012
Reputacja: 29
#11
23.02.2015, 21:55
Były 2 rodzaje blach i 2 rodzaje gąbek. Oraz były 2 rodzaje stelaży często spotykałem te z podniesieniem na zbiornik w Enduro

Normalna blacha
[Obrazek: 5073669772]

Z podwyższeniem:
[Obrazek: 2012%5C01%5C20%5Cbikepics-2334448-800.jpg]

Z podwyższeniem
[Obrazek: 220090069_1_1000x700_simson-s51-stelaz-s...krakow.jpg]
Standardowy
[Obrazek: 201937461_1_644x461_stelaz-siedzenia-sim...kawina.jpg]
Sprzedam dużo częsci do Simsona---> http://www.bikepics.com/members/wolwo/p1/
BikePics ---> http://www.bikepics.com/members/wolwo/

GG: 3129575
TymbaRRk
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 23
Pojazd: Derbi GPR 50
Skąd: Lubelszczyzna
Dołączył: 20-06-2015
Reputacja: 0
#12
21.06.2015, 17:02
Przydatny tutek. Jeśli ktoś nie chce odkładać 2.500 pln na Enduro w stanie bardzo dobrym to zawsze może przerobić. Zaoszczędzi 2k no chyba że nie ma Sr Biggrin
TDF
Offline

Stały bywalec

Liczba postów: 164
Pojazd: Simson s51
Skąd: Truskolasy
Dołączył: 25-09-2015
Reputacja: 2
#13
05.10.2015, 02:42
A klemmbar ? Tego nie uwieczniłeś Wink
Setup:
Cylinder 70/4 REJSZING
Tłok BLACK RACING 1P
Amal 21T
Ducati energia
Zębatka 14z
Kosz sprzęgłowy s51
Sprzęgł 4t + docisk 1.6mm + wzmocnione popychacze sprzęgła
Spawak
v-max nieznany ???
Napewno powyżej 70=docieranie
Kłaczek
Offline

Początkujący

Liczba postów: 5
Pojazd: Simson SR50/1 C
Skąd: Puławy
Dołączył: 07-04-2021
Reputacja: 1
#14
09.04.2021, 13:10
yyyyyyyya wsporniki ramy?
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  SR50 z zębatką 18z - przeróbka. miro 9 8,752 17.07.2020, 23:35
Ostatni post: adasiek185
  Przeróbka na zapłon cdi plast 2 6,757 29.01.2017, 14:06
Ostatni post: berciu
  przerobka tłumika na Ao1 , Ao2 , Ao3 Luki15 6 11,868 28.01.2012, 19:12
Ostatni post: konieczko

  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa