• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Dyskusje v
« Wstecz 1 … 36 37 38 39 40 … 219 Dalej »
Przeróbka wydechu S51

Przeróbka wydechu S51

jaroslaw97 Offline

Mentor


Postów: 1,818
Reputacja: 49
#1
04.05.2017, 19:32
Czytałem artykuł na temat przeróbek na Ao1 itp.I była tam opcja tego typu - wywalamy całkowicie wkład tłumika i bierzemy dekiel od puszki pasty po butach,wiercimy w nim otwór takiej średnicy jak rurka w stożku i w ciskamy na ten stożek/tą rurkę.Ma to polepszyć odbicie fali w przypadku gdzie stożek jest z otworami(jest wersja bez otworów i wtedy ta pokrywka nie potrzebna bo stożek jest pełny).I drugą pokrywkę wciskamy w końcówkę tłumika,na równo z rurką w końcówce wydechu-to ma spowodować wylot bez pośrednio spalin a nie zawirowania na końcu tłumika.Gdy stożek ma otwory to nie ma odbicia na nim za bardzo i fala idzie aż do wkładu.To rozwiązanie jest ponoć lepsze niż wiercenie otworów w wkładzie itd.
A jak by spróbować na ten stożek z otworami położyć kawałki blachy/wyprofilowane i je wewnątrz spawnąć/po cheftać?A może całkowicie wywalić stożek z otworami i wcisnąć pokrywkę tak jak na foto.Wtedy fala nie ma żadnych zakłóceń przechodząc przez dziurawy stożek tylko od razu dociera do przegrody(coś jak w jawie 50.Co wy na to?


Załączone pliki Miniatury
   


Komprecha Offline

Doświadczony


Postów: 117
Reputacja: 6
#2
05.05.2017, 08:51
Stożek musi przepuszczać część spalin i dlatego ma dziurki. Tym co chcesz zrobić uzyskasz efekt odwrotny do wiercenia 2 otworów fi10 we wkładzie, które ten przepływ spalin mają ułatwić. W jednym temacie pisałem Ci z resztą jak zrobić seryjny tłumik.


jaroslaw97 Offline

Mentor


Postów: 1,818
Reputacja: 49
#3
05.05.2017, 17:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.05.2017, 17:05 przez jaroslaw97.)
(05.05.2017, 08:51 )Komprecha napisał(a): Stożek musi przepuszczać część spalin i dlatego ma dziurki. Tym co chcesz zrobić uzyskasz efekt odwrotny do wiercenia 2 otworów fi10 we wkładzie, które ten przepływ spalin mają ułatwić. W jednym temacie pisałem Ci z resztą jak zrobić seryjny tłumik.

Jak przepuszcza część spalin to co to za odbicie? A kolejna sprawa że nie musi przepuszczać bo w oryginalnym DDR miałem właśnie ten stożek pełny i nie było wkładu a wcale głośniej nie chodził niż ten MZA.Sprzedałem zaraz po kupnie moto bo był w fatalnym stanie,malowany przez poprzedniego właściciela i same wgnioty.
Czyli dając dekiel od puszki powoduje coś podobnego jak by stożek był pełny a wywalając wkład ułatwiam wylot spalin.


Komprecha Offline

Doświadczony


Postów: 117
Reputacja: 6
#4
05.05.2017, 20:14
W oryginalnym tłumiku też były dziurki. Pewnie nie zauważyłeś bo był nagar (albo był po jakimś majstrze). Ehh, masz sprawdzone schematy jak przerobić tłumik, kilka razy dostałeś odpowiedź no i jak grochem o ścianę. Kombinujesz jak koń po górę i zadajesz bezsensowne pytania. Chłopie, zacznij czytać ze zrozumieniem, nie masz pięciu lat!


Grego525 Niedostępny

Wprawiony


Postów: 78
Reputacja: 1
#5
05.05.2017, 21:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.05.2017, 21:06 przez Grego525.)
Przeróbka na SP04 polega m.in na "usunięciu" dziurek ze stożka. Dawniej przerabiałem tłumiki forumowiczom na dwa sposoby. Owijałem stożek blachą, albo zwijałem nowy stożek z blachy. Drugi sposób jest lepszy pod tym względem, że można zmienić kąt stożka.


Cylinder - 90/4/2/2 by Grego525 + tłok Meteor
Gaźnik - Amal 21T + dysza 80
Zapłon - Ducati Energia + stator LFK
Wydech - SP04 + kolanko fi32
Skrzynia - 5b long
Zębatka zdawcza - 17z
Spalanie - ... l/100km
Przyspieszenie 0-50km/h - ...
Prędkość max - ...
Zasięg na jednym zbiorniku - ...
jaroslaw97 Offline

Mentor


Postów: 1,818
Reputacja: 49
#6
05.05.2017, 21:55 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.05.2017, 21:58 przez jaroslaw97.)
(05.05.2017, 20:14 )Komprecha napisał(a): W oryginalnym tłumiku też były dziurki. Pewnie nie zauważyłeś bo był nagar (albo był po jakimś majstrze). Ehh, masz sprawdzone schematy jak przerobić tłumik, kilka razy dostałeś odpowiedź no i jak grochem o ścianę. Kombinujesz jak koń po górę i zadajesz bezsensowne pytania. Chłopie, zacznij czytać ze zrozumieniem, nie masz pięciu lat!

Nie było dziurek,był czysty-oryginalny z 86r.I byłem rozczarowany gdy dostałem MZA z dziurkami

(05.05.2017, 21:05 )Grego525 napisał(a): Przeróbka na SP04 polega m.in na "usunięciu" dziurek ze stożka. Dawniej przerabiałem tłumiki forumowiczom na dwa sposoby. Owijałem stożek blachą, albo zwijałem nowy stożek z blachy. Drugi sposób jest lepszy pod tym względem, że można zmienić kąt stożka.

Czy w tym przypadku ,gdybym nie przesuwał stożka tylko go obwinął to coś zmieni?Albo wersja że wciskam pokrywkę z puszki po paście i wywalam wkład?


Załączone pliki Miniatury
   


Grego525 Niedostępny

Wprawiony


Postów: 78
Reputacja: 1
#7
05.05.2017, 22:03
Coś zmieni. Próbuj. Owijaj. Tylko stożka nie wywalaj. A z tymi pokrywkami to daj sobie spokój.


Cylinder - 90/4/2/2 by Grego525 + tłok Meteor
Gaźnik - Amal 21T + dysza 80
Zapłon - Ducati Energia + stator LFK
Wydech - SP04 + kolanko fi32
Skrzynia - 5b long
Zębatka zdawcza - 17z
Spalanie - ... l/100km
Przyspieszenie 0-50km/h - ...
Prędkość max - ...
Zasięg na jednym zbiorniku - ...
McMichael99 Offline

Wprawiony


Postów: 70
Reputacja: 2
#8
29.03.2018, 12:34
Polecam samemu zrobić stozek z nierdzewki 0.5 do tego stinger czyli krótka lufka na końcu stożka i jest poprawa, wtedy działa jak dyfuzor czyli doładowuje, szczególnie w wyższych obrotach, zdecydowanie polecam, sam sprawdzałem


Mój sim s70 enduro Szczerbol:
- cylinder 70/4/3 mk2 24/34
- tłok ZT-tuning 2p
- głowica almot s70
- wał MZA s70 bez wypełniaczy
- łożyska NTN
- sprzęgło s51 na docisku 1.6 z dekielkiem oporowym
- spawak górny by Garry
- zapłon Ducati Energia
HoeronixHD Offline

Moderator

Postów: 1,939
Reputacja: 30
#9
29.03.2018, 12:53
Powiem wam tak że mój wydech mza zwykły nie miał "dziurek ze stożka" w przeciwieństwie do wydechu prod. DDR


Simson3k Offline

Doświadczony


Postów: 161
Reputacja: 1
#10
29.03.2018, 16:55
Ja miałem nowej produkcji węgry? Bodajże ,to nie było wogóle stożka tylko blacha z dwoma dziurami. Osłabiało mi to strasznie sima.





  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Identyfikacja wydechu dudason 5 1,512 04.09.2020, 21:10
Ostatni post: piotr43267
  Wycieczka po za granice kraju. Przeróbka Simsona jedencylinder 4 1,736 22.06.2020, 23:35
Ostatni post: HoeronixHD
  Wgniotki na wydechu iksdelelel 1 1,032 16.05.2019, 09:43
Ostatni post: KsD
  Przeróbka na 5b iksdelelel 2 1,205 13.05.2019, 07:42
Ostatni post: iksdelelel
  Pytanie dotyczące wydechu MZA ,oraz Węgry. Simson3k 6 2,343 08.05.2018, 08:17
Ostatni post: Simson3k

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa