02.10.2020, 16:24
A więc zamarzyło mi się przerobienie silnika od simsona na pojemność 110.
Obecnie jeżdżę na ZT-Tuning 60/4 od chyloracing. Już nic więcej z niego nie wyciągnę GPS wyświetla 85km/h.
Ten silnik który mam w końcu jest taki jak chciałem i z manetką odkręconą do końca potrafię nim przejechać nawet ciągiem po 80km zatankować i robić kolejne 80km.
Nie zaciera się działa świetnie. Tylko chciało by się więcej w simsonie.
Tak mam inne motocykle 650cm3
Pytanie brzmi.
Czy cylinder 110 co wygląda jak simsonowski nie jest przypadkiem większy na zewnątrz?
Czy nie ma różnicy który silnik do przeróbki kupię 50cm3 czy 70cm3?
Czy znacie kogoś godnego polecenia prócz chylooracing kto by przerobił kartery pod ten cylinder?
Wydaje mi się że wał korbowy powinien być inny niż od S70 gdyż tłok jest jednak znacznie cięższy.
Czy wymiana samej "sprężyny" dociskowej w sprzęgle na 1,8mm da radę czy trzeba całe jakieś specjalne sprzęgło zamawiać?
Z tego co widziałem to cylinder 85 od chylo ma maksymalnie 15KM a to za mało.
Obecnie jeżdżę na ZT-Tuning 60/4 od chyloracing. Już nic więcej z niego nie wyciągnę GPS wyświetla 85km/h.
Ten silnik który mam w końcu jest taki jak chciałem i z manetką odkręconą do końca potrafię nim przejechać nawet ciągiem po 80km zatankować i robić kolejne 80km.
Nie zaciera się działa świetnie. Tylko chciało by się więcej w simsonie.
Tak mam inne motocykle 650cm3
Pytanie brzmi.
Czy cylinder 110 co wygląda jak simsonowski nie jest przypadkiem większy na zewnątrz?
Czy nie ma różnicy który silnik do przeróbki kupię 50cm3 czy 70cm3?
Czy znacie kogoś godnego polecenia prócz chylooracing kto by przerobił kartery pod ten cylinder?
Wydaje mi się że wał korbowy powinien być inny niż od S70 gdyż tłok jest jednak znacznie cięższy.
Czy wymiana samej "sprężyny" dociskowej w sprzęgle na 1,8mm da radę czy trzeba całe jakieś specjalne sprzęgło zamawiać?
Z tego co widziałem to cylinder 85 od chylo ma maksymalnie 15KM a to za mało.