12.01.2021, 22:31
Kupiłem wczoraj Simsona Habicht 25 odblokowanego prawdopodobnie przez Polskiego importera.
Powoli zaczynam go rozbierać.
Ten wątek założyłem po to abyście mi doradzili w sprawie przeróbek.
Simson musi być w stanie zrobić 30 tys km w jednym roku bez remontów. Nie mówimy tutaj o silnikach tylko wszystkim innym.
Warunki jazdy.
Obciążenie stałe 180kg.
Wszelkie warunki atmosferyczne.
Podłoże asfalt-szutry-drogi leśne-góry.
Koła podobno pasują?
przód 2,15x16
Tył 2,5x16
Jakiej firmy? MZA nie wydaje się za trwałe pod takie obciążenia. Czy felgi z motocykla crossowego by pasowały? Jeśli tak to z jakiego.
Czy te oryginalne wzmacniacze ramy coś w ogóle dają czy zakładać inne?
Wahacz Wojtala garage czy pasuje do Habicht-a?
Chciał bym podwyższyć simsona ile się da.
Jakie amortyzatory i od czego dać na przód i na tył żeby było jak najmniej przerabiania.
W jaki sposób wzmocnić ramę pomocniczą ta biegnącą od głównej (pod siedzeniem)
Powoli zaczynam go rozbierać.
Ten wątek założyłem po to abyście mi doradzili w sprawie przeróbek.
Simson musi być w stanie zrobić 30 tys km w jednym roku bez remontów. Nie mówimy tutaj o silnikach tylko wszystkim innym.
Warunki jazdy.
Obciążenie stałe 180kg.
Wszelkie warunki atmosferyczne.
Podłoże asfalt-szutry-drogi leśne-góry.
Koła podobno pasują?
przód 2,15x16
Tył 2,5x16
Jakiej firmy? MZA nie wydaje się za trwałe pod takie obciążenia. Czy felgi z motocykla crossowego by pasowały? Jeśli tak to z jakiego.
Czy te oryginalne wzmacniacze ramy coś w ogóle dają czy zakładać inne?
Wahacz Wojtala garage czy pasuje do Habicht-a?
Chciał bym podwyższyć simsona ile się da.
Jakie amortyzatory i od czego dać na przód i na tył żeby było jak najmniej przerabiania.
W jaki sposób wzmocnić ramę pomocniczą ta biegnącą od głównej (pod siedzeniem)