05.12.2021, 00:50
Na dniach kupiłem przyczepkę złom prawdopodobnie od Schwalbe za 50€
Wanna chyba jest z nierdzewki pałąk jest złamany ale mam niby drugi sprawny, Posiadam dwa koła jedno wydaje się być oryginalne gdyż ma grubą ale wąską felgę i grube nie rowerowe szprychy. Drógie koło jest raczej rowerowe.
Montaż kół do wanny jest jak w taki sam jak w widełkach przednich w rowerze.
Przyczepkę potrzebuje aby wozić w niej 60-70kg na moje wycieczki długodystansowe simsonem.
Jutro jadę do znajomego aby zacząć przerabiać tą przyczepkę.
Planuje dać jej niezależny wahacz na każde koło myślałem nad zastosowaniem simsonowskich amortyzatorów ale już stwierdzam że będą za mocne. simson waży 90kg, Tyle będzie wózek z ładunkiem ważył.
Od czego dać amortyzatory? Aby były mięciutkie jak simson pod pełnym obciążeniem? Może od jakiegoś mini crossa dla dzieciaków?
Koła wkładam od simsona s53. Tylko się teraz zastanawiam czy nie będzie za dużych oporów toczenia? Może by nowe od ogara/komara kupić? Są wąskie i 90kg powinny wytrzymać.
Myślałem tez nad zastosowaniem wahaczy od simsona dla każdego z kół albo wyspawanie takich, ale jeśli zastosuje koła z rometa to i wahacze bym wziął od niego.
Trzeba pamiętać że ciągnąć to będzie S53 z mocą 8-9KM. Więc stała prędkość to łudzę się że będzie 70km/h według GPS.
Z chęcią zastosował bym jak najwęższe koła ale te rowerowe są zbyt słabe.
Błotniki myślałem aby zastosować od WSk płytkie bo takie mam jednak są zbyt ciężkie. Chyba kupię dwa przednie od S51 jeśli znacie takie które będą zakrywać połowę koła to napiszcie.
Muszę w S53 tylną instalację przerobić podłączać się z wtyczką samochodową oświetlenie przyczepki. Myślałem nad oświetleniem. Aby starczyło prądu muszę przejść na ledy i to wszędzie. Gdyż mam zamiar zdublować tylne oświetlenie czyli aby było jak w samochodzie z przyczepką. Zabieg ten stosuje aby Policja w różnych krajach nie znajdowała powodów do wymuszeń łapówek.
Wygląd kloszy zastosuje taki jak w S53 aby współgrały z motorowerem gdyż tylko on będzie ją ciągał.
Oryginalny zaczep jest zbyt figlarowny. Myślałem nad zamontowaniem końcówki drążka kierowniczego z małego samochodu. Jedyna moja obawa to taka że sztywno chodzi na boki i w zakrętach prawie nie mógł bym się składać. Chyba że kupię taki już rozklekotany.
Jeśli macie jakieś pomysły i możecie coś doradzić to piszcie.
Przyczepka musi bezawaryjnie przejechać co najmniej 40tys km z obciążeniem stałym co najmniej 70kg Jazda w różnych warunkach drogowych łącznie z jazdą po leśnych drogach i bardzo dziurawych asfaltach (które notabene są najgorsze dla zawieszenia.)
Wanna chyba jest z nierdzewki pałąk jest złamany ale mam niby drugi sprawny, Posiadam dwa koła jedno wydaje się być oryginalne gdyż ma grubą ale wąską felgę i grube nie rowerowe szprychy. Drógie koło jest raczej rowerowe.
Montaż kół do wanny jest jak w taki sam jak w widełkach przednich w rowerze.
Przyczepkę potrzebuje aby wozić w niej 60-70kg na moje wycieczki długodystansowe simsonem.
Jutro jadę do znajomego aby zacząć przerabiać tą przyczepkę.
Planuje dać jej niezależny wahacz na każde koło myślałem nad zastosowaniem simsonowskich amortyzatorów ale już stwierdzam że będą za mocne. simson waży 90kg, Tyle będzie wózek z ładunkiem ważył.
Od czego dać amortyzatory? Aby były mięciutkie jak simson pod pełnym obciążeniem? Może od jakiegoś mini crossa dla dzieciaków?
Koła wkładam od simsona s53. Tylko się teraz zastanawiam czy nie będzie za dużych oporów toczenia? Może by nowe od ogara/komara kupić? Są wąskie i 90kg powinny wytrzymać.
Myślałem tez nad zastosowaniem wahaczy od simsona dla każdego z kół albo wyspawanie takich, ale jeśli zastosuje koła z rometa to i wahacze bym wziął od niego.
Trzeba pamiętać że ciągnąć to będzie S53 z mocą 8-9KM. Więc stała prędkość to łudzę się że będzie 70km/h według GPS.
Z chęcią zastosował bym jak najwęższe koła ale te rowerowe są zbyt słabe.
Błotniki myślałem aby zastosować od WSk płytkie bo takie mam jednak są zbyt ciężkie. Chyba kupię dwa przednie od S51 jeśli znacie takie które będą zakrywać połowę koła to napiszcie.
Muszę w S53 tylną instalację przerobić podłączać się z wtyczką samochodową oświetlenie przyczepki. Myślałem nad oświetleniem. Aby starczyło prądu muszę przejść na ledy i to wszędzie. Gdyż mam zamiar zdublować tylne oświetlenie czyli aby było jak w samochodzie z przyczepką. Zabieg ten stosuje aby Policja w różnych krajach nie znajdowała powodów do wymuszeń łapówek.
Wygląd kloszy zastosuje taki jak w S53 aby współgrały z motorowerem gdyż tylko on będzie ją ciągał.
Oryginalny zaczep jest zbyt figlarowny. Myślałem nad zamontowaniem końcówki drążka kierowniczego z małego samochodu. Jedyna moja obawa to taka że sztywno chodzi na boki i w zakrętach prawie nie mógł bym się składać. Chyba że kupię taki już rozklekotany.
Jeśli macie jakieś pomysły i możecie coś doradzić to piszcie.
Przyczepka musi bezawaryjnie przejechać co najmniej 40tys km z obciążeniem stałym co najmniej 70kg Jazda w różnych warunkach drogowych łącznie z jazdą po leśnych drogach i bardzo dziurawych asfaltach (które notabene są najgorsze dla zawieszenia.)