01.09.2015, 20:44
Witam. Mam w swoim Simsonku instalację z przerywaczem 6V z żarówką przednią 25W. Na 12V przerobiłem kierunkowskazy, stosując ELBĘ oraz mostek. Ostatnio jadąc w nocy, oświetlenie przednie nie było zadowalające nawet przy włączeniu świateł długich. Moje pytanie jest takie - czy można przerobić światła na 12V ? Czy będą one lepiej świeciły jeśli założę na przykład taką cewkę http://www.suprabike.pl/pl/p/Cewka-SIMSO...Z-203/5260
Czy nic się nie będzie działo jeśli takową cewkę założę i zamontuję żarówkę 12V 35W ? Czy światła będą dużo lepsze ?
Drugie pytanie - Z tego co wyczytałem ze schematów cewki zapłonowe z iskrownika były takie same czy to była instalacja 6V czy 12V . Na Suprabike.pl są 2 rodzaje takich cewek - z uzwojeniem grubym i cienkim. Która będzie lepsza ? http://www.suprabike.pl/pl/p/Cewka-SIMSO...gruba/4461
http://www.suprabike.pl/pl/p/Cewka-SIMSO...ienka/5263
Trzecie pytanie - Jak poznać że magneto nadaje się do wymiany ? Można to poznać po pracy silnika ? Mam u siebie magneto DDR z 30 tys przebiegu Simsona i nie wiem właśnie czy magneto wymieniać czy zostawić .
Czy nic się nie będzie działo jeśli takową cewkę założę i zamontuję żarówkę 12V 35W ? Czy światła będą dużo lepsze ?
Drugie pytanie - Z tego co wyczytałem ze schematów cewki zapłonowe z iskrownika były takie same czy to była instalacja 6V czy 12V . Na Suprabike.pl są 2 rodzaje takich cewek - z uzwojeniem grubym i cienkim. Która będzie lepsza ? http://www.suprabike.pl/pl/p/Cewka-SIMSO...gruba/4461
http://www.suprabike.pl/pl/p/Cewka-SIMSO...ienka/5263
Trzecie pytanie - Jak poznać że magneto nadaje się do wymiany ? Można to poznać po pracy silnika ? Mam u siebie magneto DDR z 30 tys przebiegu Simsona i nie wiem właśnie czy magneto wymieniać czy zostawić .