Jestem nowy i jeżeli ten post jest w złym miejscu to proszę o przeniesienie go w odpowiednie miejsce. Dziękuję 
Zakupiłem kiedyś silnik Simson Duo i robię napęd do roweru, silnik jest zamontowany na zespawanej konstrukcji podobnej do przyczepki która ma być doczepiana do roweru.
http://obrazki.elektroda.pl/8732579000_1392664041.jpg
I mam parę pytań?
Szukałem rozwiązania w internecie, ale nie znalazłem bo większość silników Simson jest z biegami ze sprzęgłem na kierownicy, a Duo jest półautomat ze sprzęgłem i kołem odśrodkowym. Silnik po kupnie sprawdzony czy działa, ale nie było dźwigni do zmiany biegów a sprzedawca mówił że na 100% jest sprawny, nie sprawdziłem czy wchodzą biegi. Minęło trochę czasu zanim dokupiłem resztę części i też dźwignię ale nie oryginalną od Duo tylko do Simsona do przełączania stopą. Po założeniu dźwigni okazało się że dźwignia ma o 1 mm większy otwór od rolki do zmiany biegów, dźwignię trochę przerobiłem i dokręciłem śrubą do oporu. Nie mogę biegu wrzucić bo jest tak jak by było zablokowane, jak ręką próbowałem naciskać tak jak bym chciał odpalić i drugą ręką przesuwam dźwignię do zmiany biegów to przełączam, ale nie wiem czy wskakuje bieg, bo nie słychać żadnego kliknięcia. Jak silnik pracuje to też nie mogę przerzucić biegu, jak próbuję z dużą siłą to dźwignia się śliza na wałku. Żadnych śrub do regulacji nie ruszałem, silnika nie otwierałem.
Czy ktoś z Was wie jak można wyregulować silnik Simson Duo, jeżeli trzeba to zrobić?
Jaką siłę trzeba użyć żeby przełączyć bieg w tym silniku?
Jakiś filmik by się przydał jak przeprowadzić regulację skrzyni biegów, albo jakieś rysunki z opisem co i jak.
Czy coś mogło się zablokować w tym silniku?
Jak rozebrać żeby się dostać do zmieniacza biegów i czy coś nie wystrzeli lub się nie posypie przy ściąganiu pokrywy?
Może być książka serwisowa Simson Duo.
Dziękuję za każdą konkretną i pomocną pomoc
Pozdrawiam

Zakupiłem kiedyś silnik Simson Duo i robię napęd do roweru, silnik jest zamontowany na zespawanej konstrukcji podobnej do przyczepki która ma być doczepiana do roweru.
http://obrazki.elektroda.pl/8732579000_1392664041.jpg
I mam parę pytań?
Szukałem rozwiązania w internecie, ale nie znalazłem bo większość silników Simson jest z biegami ze sprzęgłem na kierownicy, a Duo jest półautomat ze sprzęgłem i kołem odśrodkowym. Silnik po kupnie sprawdzony czy działa, ale nie było dźwigni do zmiany biegów a sprzedawca mówił że na 100% jest sprawny, nie sprawdziłem czy wchodzą biegi. Minęło trochę czasu zanim dokupiłem resztę części i też dźwignię ale nie oryginalną od Duo tylko do Simsona do przełączania stopą. Po założeniu dźwigni okazało się że dźwignia ma o 1 mm większy otwór od rolki do zmiany biegów, dźwignię trochę przerobiłem i dokręciłem śrubą do oporu. Nie mogę biegu wrzucić bo jest tak jak by było zablokowane, jak ręką próbowałem naciskać tak jak bym chciał odpalić i drugą ręką przesuwam dźwignię do zmiany biegów to przełączam, ale nie wiem czy wskakuje bieg, bo nie słychać żadnego kliknięcia. Jak silnik pracuje to też nie mogę przerzucić biegu, jak próbuję z dużą siłą to dźwignia się śliza na wałku. Żadnych śrub do regulacji nie ruszałem, silnika nie otwierałem.
Czy ktoś z Was wie jak można wyregulować silnik Simson Duo, jeżeli trzeba to zrobić?
Jaką siłę trzeba użyć żeby przełączyć bieg w tym silniku?
Jakiś filmik by się przydał jak przeprowadzić regulację skrzyni biegów, albo jakieś rysunki z opisem co i jak.
Czy coś mogło się zablokować w tym silniku?
Jak rozebrać żeby się dostać do zmieniacza biegów i czy coś nie wystrzeli lub się nie posypie przy ściąganiu pokrywy?
Może być książka serwisowa Simson Duo.
Dziękuję za każdą konkretną i pomocną pomoc

Pozdrawiam
