Jak w temacie
Syn ma dostać od teścia simsona chyba s50/51 do małych napraw ale od kilku lat stał w szopie i nie ma na niego papierów tzn nie przerejestrował go na siebie i nie opłacał
i teraz pytanie jak mogę go zarejestrować żeby było ok i można nim było jeźdźić legalnie.
Jaka jest różnica między zabytkiem a unikatem.
i co lepiej wybrać z tego co czytałem to unikat nie podlega pod konserwatora?
czy się mylę?
czy lepiej dać sobie spokój
Syn ma dostać od teścia simsona chyba s50/51 do małych napraw ale od kilku lat stał w szopie i nie ma na niego papierów tzn nie przerejestrował go na siebie i nie opłacał
i teraz pytanie jak mogę go zarejestrować żeby było ok i można nim było jeźdźić legalnie.
Jaka jest różnica między zabytkiem a unikatem.
i co lepiej wybrać z tego co czytałem to unikat nie podlega pod konserwatora?
czy się mylę?
czy lepiej dać sobie spokój