14.04.2024, 20:16
Witam. Kupiłem nie dawno simka s 51. Silnik przerobiłem na s70. Cylinder almot, głowica też. Wal s70 z wypełniaczami. Kosz sprzeglowy s70.
Ust zapłonu 1,4 przed gmp
Świeca aka electric 2 elektrod owa przerwa 0,4
Platynki przerwa też 0,4
Simson em po uruchomieniu robiłem krótkie odcinki bo grzał się nawet do 150 stopni. Mierzyłem na cylindrze. Teraz przejechalem już 700 km. Na docieraniu mieszanka 1:33. Teraz po przejechaniu ok 30 km w jednym ciągu temp cylindra to 130 stopni i troche zamula jak ma taką temp na zimnym to demon. Pomóżcie co sprawdzić co przeregulowac bo nie mam pomysłów co można poprawić.
Dzieki i pozdrawiam
Ust zapłonu 1,4 przed gmp
Świeca aka electric 2 elektrod owa przerwa 0,4
Platynki przerwa też 0,4
Simson em po uruchomieniu robiłem krótkie odcinki bo grzał się nawet do 150 stopni. Mierzyłem na cylindrze. Teraz przejechalem już 700 km. Na docieraniu mieszanka 1:33. Teraz po przejechaniu ok 30 km w jednym ciągu temp cylindra to 130 stopni i troche zamula jak ma taką temp na zimnym to demon. Pomóżcie co sprawdzić co przeregulowac bo nie mam pomysłów co można poprawić.
Dzieki i pozdrawiam