Witam, posiadam simsona kr51/2 z 1986 roku, 3 biegi kolor żółty, platyny 6V.
Chyba nadszedł czas, żeby przywrócić Simka do życia jednocześnie będę Was zamęczał różnymi pytaniami i rozterkami związanymi z remontem.
Moje plany:
Zrobienie orginału oraz lekki tuning silnika i wydechu.
Chciałbym zachować kompromis między prędkością max, przyśpieszeniem,zużyciem paliwa oraz z trwałością samego silnika. Chciałbym również zmienić skrzynie na 4 biegową oraz zapłon na elektroniczny 12V.
Co mi radzicie?Jaki set zastosować aby blaszak pojechał ok 80km/h i przy tym nie spalił więcej jak 4l? Czekam na wszelkie sugestie Panowie.
Stan obecny:
Blachy nadwozia polakierowane, silnik siedzi jeszcze w ramie, kupione trochę części.
Ps. W miarę postępu prac będę się z Wami dzielił fotkami simka, jednak to trochę potrwa bo muszę oszczędzić na remont, pozdrawiam.
Chyba nadszedł czas, żeby przywrócić Simka do życia jednocześnie będę Was zamęczał różnymi pytaniami i rozterkami związanymi z remontem.
Moje plany:
Zrobienie orginału oraz lekki tuning silnika i wydechu.
Chciałbym zachować kompromis między prędkością max, przyśpieszeniem,zużyciem paliwa oraz z trwałością samego silnika. Chciałbym również zmienić skrzynie na 4 biegową oraz zapłon na elektroniczny 12V.
Co mi radzicie?Jaki set zastosować aby blaszak pojechał ok 80km/h i przy tym nie spalił więcej jak 4l? Czekam na wszelkie sugestie Panowie.
Stan obecny:
Blachy nadwozia polakierowane, silnik siedzi jeszcze w ramie, kupione trochę części.
Ps. W miarę postępu prac będę się z Wami dzielił fotkami simka, jednak to trochę potrwa bo muszę oszczędzić na remont, pozdrawiam.