01.06.2020, 09:58
Witam, mam kilka pytanek co do przeróbki silnika na 80cc mam nadzieje że rozwiejecie moje wątpliwości
Ma to być zwykłe 80/2 bez żadnych przeróbek.
1. Czy gaźnik BVF 19N1-11 wystarczy ? i Czy dysza która w nim jest będzie okej czy kupić na zapas kilka rozmiarów bo w sumie nie wiem jaka jest tam dysza i na JM też nie jest napisane.
2. Czy do zwykłej 80/2 trzeba zakładać już wydech FI32mm ? czy może zostać ORG seryjny wydech ?
3. Myśle o przełożeniach typu kosz S70, 16z lub 17z zębatka z przodu skrzynia ORG 4B Będą odpowiednie nie będzie mieć za ciężko na 17z ?
4. Czy jak kupuje komplet cylinder, głowice, tłok z pierścieniami z JM to dostane odrazu też uszczelkę pod głowice tę aluminiową ?, bo chyba uszczelka pod głowice z S70 nie podejdzie bo większa tuleja w 80cc.
5. Filtr powietrza czy wystarczy ORG zwykły czy muszę kombinować z innymi ?
Narazie to tyle gdyby mi sie coś przypomniało będę pisać Z góry dziękuje za pomoc.
Ma to być zwykłe 80/2 bez żadnych przeróbek.
1. Czy gaźnik BVF 19N1-11 wystarczy ? i Czy dysza która w nim jest będzie okej czy kupić na zapas kilka rozmiarów bo w sumie nie wiem jaka jest tam dysza i na JM też nie jest napisane.
2. Czy do zwykłej 80/2 trzeba zakładać już wydech FI32mm ? czy może zostać ORG seryjny wydech ?
3. Myśle o przełożeniach typu kosz S70, 16z lub 17z zębatka z przodu skrzynia ORG 4B Będą odpowiednie nie będzie mieć za ciężko na 17z ?
4. Czy jak kupuje komplet cylinder, głowice, tłok z pierścieniami z JM to dostane odrazu też uszczelkę pod głowice tę aluminiową ?, bo chyba uszczelka pod głowice z S70 nie podejdzie bo większa tuleja w 80cc.
5. Filtr powietrza czy wystarczy ORG zwykły czy muszę kombinować z innymi ?
Narazie to tyle gdyby mi sie coś przypomniało będę pisać Z góry dziękuje za pomoc.
Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje