05.05.2023, 15:42
Witam Pany mam pewien problem którego nie mogę za bardzo rozgryść może Wy mi coś podpowiecie
Simson wcześniej jeździł na silniku 50cc DDR zapłon vape i gaźnik bing. Wydech seria MZA 28mm.
Teraz drugi silnik włożyłem w simsonka :
- Cylek 80/2 zwykły ALMOT po lekkim portingu (fazowanie + dolot 21mm)
- Tłok MZA
- wał S70 MZA
- kosz S70 Docisk 1.6mm
- Gaźnik 21N11 dysza główna obecnie 80
- wydech seria 28mm
- Zapłon VAPE
Zrobione ponad 500km czyli wstępnie dotarty, ale przy maksymalnej prędkości przerywa, tylko i wyłącznie przy maksymalnej prędkości.
Święca kolor dobry nawet ciut mogło by być mniej paliwa nówka izolatora. (przerwa 0.4mm)
Zapłon ustawiony poprawnie i na pewno jest sprawny w 100% testowane na różnych ustawieniach zapłonu gdy ustawiałem wcześniej to problem pojawiał się na 3/4 manetki teraz gdy jest później pojawia się przy max manetki.
Simson wcześniej jeździł na silniku 50cc DDR zapłon vape i gaźnik bing. Wydech seria MZA 28mm.
Teraz drugi silnik włożyłem w simsonka :
- Cylek 80/2 zwykły ALMOT po lekkim portingu (fazowanie + dolot 21mm)
- Tłok MZA
- wał S70 MZA
- kosz S70 Docisk 1.6mm
- Gaźnik 21N11 dysza główna obecnie 80
- wydech seria 28mm
- Zapłon VAPE
Zrobione ponad 500km czyli wstępnie dotarty, ale przy maksymalnej prędkości przerywa, tylko i wyłącznie przy maksymalnej prędkości.
Święca kolor dobry nawet ciut mogło by być mniej paliwa nówka izolatora. (przerwa 0.4mm)
Zapłon ustawiony poprawnie i na pewno jest sprawny w 100% testowane na różnych ustawieniach zapłonu gdy ustawiałem wcześniej to problem pojawiał się na 3/4 manetki teraz gdy jest później pojawia się przy max manetki.
Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje