Tak jak w temacie
amal 19 czy 21
cylinder 60/4/3 9500rpm
zapłon DE
Oraz czy opłaca się filtr stożkowy zakładać
amal 19 czy 21
cylinder 60/4/3 9500rpm
zapłon DE
Oraz czy opłaca się filtr stożkowy zakładać
13.06.2017, 23:59
Jak będziesz w przyszłości nastawiał się na większy set to weź 21, żeby nie wydawać potem znowu tej samej kasy.
Simson s51b1-4 1988r.
60/2 Black Racnig Ducati Energia —————————————— BMW e90 2.0i —————————————— Hyundai Galloper 2.5TD Exceed 5D
14.06.2017, 21:45
A jakbym założył 19 do tego seta co napisałem w temacie, a potem 21 to poczułbym różnice, czy nie?
14.06.2017, 23:59
Do 60/x/x Może być ten 19T. Ale jakbyś zmieniał to jak pisałem 21T.
Simson s51b1-4 1988r.
60/2 Black Racnig Ducati Energia —————————————— BMW e90 2.0i —————————————— Hyundai Galloper 2.5TD Exceed 5D
15.06.2017, 09:51
(14.06.2017, 21:45 )Ejlender napisał(a): A jakbym założył 19 do tego seta co napisałem w temacie, a potem 21 to poczułbym różnice, czy nie?Różnica będzie niezauważalna.
pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
15.06.2017, 13:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.06.2017, 13:30 przez Kornel[LWG].)
Kup sobie naklejki mocy XD xd xd
Na filtrze gąbkowym simson będzie lepiej chodził. Linki do amala trzeba kupić pod niego.
Simson s51b1-4 1988r.
60/2 Black Racnig Ducati Energia —————————————— BMW e90 2.0i —————————————— Hyundai Galloper 2.5TD Exceed 5D |