• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Zadaj pytanie bez logowania v
« Wstecz 1 2 3 4 5 6 Dalej »
Simson iskrownik

Nowa odpowiedź 
Simson iskrownik

boczeksajd Offline

Nowicjusz

Reputacja: 0
25.06.2025, 13:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.06.2025, 13:42 przez boczeksajd.)
Witam przychodzę z pewnym problemem a dokładniej z podłączeniem iskrownika w simsonie s51 elektronik 12v, nie mogę znaleść schematu mojej instalacji która jest strasznie namieszana (tak mi sie wydaje) kolory przewodów które mi zostały do podłączenia  to żółty, szary, biało-czerwony.  Proszę o pomoc w zlokalizowaniu schematu albo narysowaniu prostego w paincie (jestem nowy w instalacjach elektrycznych w simsonach..) w simsonie nie widzę ani elby ani nic takiego zwykly moduł zaplonowy, puszeczke z dwoma bezpiecznikami, jakiegos typu zlaczke na kilkanascie przewodow (dokladniej tgl 27997) , akumlator, stacyjke i prostownik… proszę o pomoc w podłączeniu przeszukuje internet juz od x dni i nie mogę nic znalesc..[attachment=undefined][attachment=undefined][attachment=undefined][attachment=undefined]

[Obrazek: IMG-6557.jpg] [Obrazek: IMG-6556.jpg] [Obrazek: IMG-6554.jpg]

IFA_1988 Offline

Ekspert

Reputacja: 52
26.06.2025, 11:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.06.2025, 11:51 przez IFA_1988.)
Który to rok produkcji? Starszy niż 89? Bo patrzac na elementy instalacji (prostownik koło stacyjki i mocowanie modułu) to wygląda na 6V electronic (B2-4 albo Enduro) przerobiony na 12V (część kabli jest oryginalna, część sztukowana).
https://cdn.akf-shop.de/media/circuit-di...51-s70.pdf

[-]
Szybka odpowiedź
Wiadomość
Wpisz tutaj swoją odpowiedź.

Zaznaczono 1 lub więcej postów do zacytowania. Zacytuj te posty teraz lub odznacz je.
Weryfikacja przeciw botom